Sudionici konferencije u Supetru

U Supetru održana konferencija ''Putničke agencija partneri''


Objavljeno: 15. 02. 2019. , Ažurirano: 18. 03. 2019.


Uspješan niz konferencija naziva ''Putničke agencije partneri'', nakon Makarske i Omiša, 16. ožujka nastavljen je i u Supetru. Konferencija je održana u hotela Bluesun Resort Velaris a s ciljem povezivanja putničkih agencija i ponuditelja pustolovnih oblika turizma iz Splitsko-dalmatinske županije s ostalim dionicima u turizmu sa šireg područja Supetra.

Prisutne je uvodno pozdravio direktor Turističke zajednice grada Supetra Ive Cvitanić, naglasivši aktivnosti na kvalitetnoj pripremi turističke sezone upravo događanjima poput ovog.

"Današnja konferencija u Supetru treća je u nizu konferencija koje održavamo po županijskim turističkim središtima. Prve dvije održali smo u Makarskoj i Omišu, danas smo u Supetru, sljedeću već možemo najaviti 6. travnja u Sinju, a u planu je u travnju održati ovakvu manifestaciju i u Imotskom”, rekla je pozdravljajući skup Nataša Bušić, viša stručna savjetnica ŽK Split.

U prvom dijelu konferencije predstavljena je ponuda pustolovnih aktivnosti Splitsko-dalmatinske županije i mogućnosti koje se nude gostima tijekom cijele godine, a domicilne agencije s područja Brača predstavile su mogućnosti organiziranja pustolovnih aktivnosti upravo na lokalnom području.

Pružateljima usluga obiteljskog smještaja s ovog područja predstavilo se sedam agencija koje se bave posredovanjem u prodaji obiteljskog smještaja. Istaknute su brojne prednosti rada s putničkim agencijama poput prisutnosti na više stranih portala odjednom i to na izvornim jezicima zemalja gostiju, prisutnosti kod stranih partner-agencija i turoperatora, sigurnosti prilikom otkazivanja rezervacija, komunikacije s gostima na izvornim jezicima kao i većeg izbora načina plaćanja za goste. Rad s agencijama također omogućava stalno širenje mreže prodajnih kanala, savjete kod marketinške prezentacije smještajnih objekata, manje administracije za domaćine te potporu domaćinima koju pružaju lokalne agencije, što je u slučaju bilo kakvih problema neprocjenjivo za konačan dojam koji će gosti ostaviti u svojim komentarima.

slika.jpgB2B susreti u sklopu konferencije; Izvor: HGK

U drugom dijelu konferencije održani su individualni poslovni susreti, B2B sastanci, na kojima su se sudionici skupa mogli na licu mjesta informirati o suradnji s posredničkim agencijama i izvođačima pustolovnih aktivnosti.

Konferenciju su organizirale HGK – Županijska komora Split i Turistička zajednica Grada Supetra. Organizaciju cijelog ciklusa konferencija inicirale su Strukovna grupacija putničkih agencija i Sekcija Zajednice pustolovnog turizma koje djeluju pri Županijskoj komori Split, a kako bi se povezali dionici te unaprijedila i proširila turistička ponuda županije.