Financijska pismenost

Izvor: HGK
Temeljem Nacionalnog strateškog okvira financijske pismenosti potrošača za razdoblje od 2015. do 2020. godine (NN 11/15) svake se godine izrađuje akcijski plan unaprjeđenja financijske pismenosti potrošača.
Akcijski plan sadrži prikaz identificiranih mjera i aktivnosti u podizanju razine financijske pismenosti potrošača, a tijelo nadležno za proces koordinacije i pripreme implementacije je Ministarstvo financija
Mjere su definirane prema nositeljima, odnosno dionicima u provođenju financijskog obrazovanja definiranim Nacionalnim strateškim okvirom financijske pismenosti. Javnopravna tijela i druga tijela određena nositeljima pojedinih mjera iz akcijskog plana imaju zaduženje da u predviđenim rokovima provedu mjere i aktivnosti iz svoje nadležnosti.
Jedan od dionika za provođenje mjera i aktivnosti je Hrvatska gospodarska komora.
HGK će u danom razdoblju provodi sljedeće aktivnosti:.
- obilježavanje Europskog i Svjetskog tjedna novca
- obilježavanje Svjetskog dana štednje
- obilježavanje Svjetskog dana investicijskih fondova (World Investment Fund Day)
- provođenje projekta "Više znamo, bolje razumijemo"
- izobrazba potrošača i poslovnih subjekata o različitim financijskim proizvodima i uslugama (bankarstvo, osiguranje, leasing, faktoring, mirovinski fondovi, investicijski fondovi, tržište kapitala i dr.)
- aktivno sudjelovanje u podizanju razine financijske pismenosti potrošača i poslovnih subjekata
- različiti oblici izobrazbe u vezi sa SEPA platnim uslugama, informiranje putem web stranice www.sepa.hr, odgovori na upite upućeni putem info@sepa.hr
- izrada različitih edukativno-informativnih materijala o financijskoj pismenosti (brošura, letaka i ostalih publikacija)