Ograničenje se ne odnosi na profesionalne priredbe

Objavljeno: 13. 07. 2020. , Ažurirano: 15. 10. 2020.

Stožer civilne zaštite donio je Odluku o nužnim mjerama za organizaciju okupljanja na kojima je prisutno više od 50 sudionika za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19, koja se primjenjuje od 13. listopada.

Ovom Odlukom se, za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19, uvode nužne mjere za organizaciju okupljanja na kojima je prisutno više od 50 sudionika.

Organizatori okupljanja koji očekuju dolazak više od 50 sudionika obvezni su teritorijalno nadležnoj službi civilne zaštite Ravnateljstva civilne zaštite putem elektroničke pošte županijskog centra 112, najkasnije 48 sati prije planiranog početka okupljanja, dostaviti obavijest o održavanju okupljanja.

Obavijest obavezno sadrži:

  • svrhu, mjesto, dan i vrijeme održavanja okupljanja
  • podatke o osobi za kontakt
  • očekivani broj sudionika.

Organizatori koji su okupljanje prijavili sukladno Zakonu o javnom okupljanju nisu obvezni Ravnateljstvu civilne zaštite dostaviti obavijest o održavanju okupljanja.

Organizatori okupljanja na kojima je prisutno više od pedeset sudionika obvezni su voditi pisanu evidenciju sudionika sukladno uputama i preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. Evidenciju je potrebno čuvati najmanje 14 dana.

Za vrijeme okupljanja svi sudionici obvezni su pridržavati se općih protuepidemijskih mjera i posebnih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

Ako se utvrdi da je netko od sudionika okupljanja zaražen virusom SARS-CoV-2, organizator okupljanja je obvezan u najkraćem roku evidenciju sudionika dostaviti teritorijalno nadležnoj službi civilne zaštite Ravnateljstva civilne zaštite putem elektroničke pošte županijskog centra 112.

Kontrolu provedbe ove Odluke i kontrolu pridržavanja preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo provodit će timovi u koje će biti uključen po jedan inspektor Ravnateljstva civilne zaštite i jedan policijski službenik. Voditelj tima je inspektor Ravnateljstva civilne zaštite. Za koordinaciju timova zaduženi su pročelnici područnih ureda civilne zaštite.

Stožer je donio i Uputu za primjenu odluka Stožera kojima se uređuju društvena i javna okupljanja.

Ovom se odlukom ustvari postrožuje i mijenja Odluka o nužnim mjerama za organizaciju okupljanja na kojima je prisutno više od sto sudionika za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19 od 10. srpnja.

Županijski centar

Mail adresa

ŽC 112 Bjelovar (MUP CZ)

bjelovar112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Čakovec (MUP CZ)

cakovec112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Dubrovnik (MUP CZ)

dubrovnik112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Gospić (MUP CZ)

gospic112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Karlovac (MUP CZ)

karlovac112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Koprivnica (MUP CZ)

koprivnica112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Krapina (MUP CZ)

krapina112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Osijek (MUP CZ)

osijek112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Pazin (MUP CZ)

pazin112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Požega (MUP CZ)

pozega112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Rijeka (MUP CZ)

rijeka112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Sisak (MUP CZ)

sisak112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Slavonski Brod (MUP CZ)

slavonskibrod112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Split (MUP CZ)

split112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Šibenik (MUP CZ)

sibenik112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Varaždin (MUP CZ)

varazdin112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Virovitica (MUP CZ)

virovitica112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Vukovar (MUP CZ)

vukovar112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Zadar (MUP CZ)

zadar112@civilna-zastita.hr

ŽC 112 Zagreb (MUP CZ)

zagreb112@civilna-zastita.hr

 

Hrvatski zavod za javno zdravstvo donio je 11. listopada Preporuke za sprječavanje infekcije u ugostiteljskim objektima s terasama i bez njih te u ugostiteljskim objektima u smještajnim kapacitetima. Istoga je dana HZJZ donio i Preporuke za sprječavanje zaraze bolešću COVID-19 tijekom održavanja svadbenih obreda i slavlja, a dan kasnije i Preporuke za obavljanje djelatnosti pripreme i posluživanja hrane (catering) tijekom epidemije COVID-19

Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je 22. srpnja Preporuke za sprječavanje zaraze COVID-19 tijekom održavanja profesionalnih umjetničkih izvedbi, kulturnih programa i manifestacija.
Preporučuje se korištenje maske za lice tijekom ulaska, boravka i izlaska iz prostora, osim izvođača u trenutku izvedbe. Na okupljanjima ne može sudjelovati osoba koja: ima ukućana koji je u samoizolaciji; je boravila unutar prethodnih 14 dana u inozemstvu osim ako ima negativan test na PCR ne stariji od 48 sati; je u proteklih 14 dana imala kontakt s osobom zaraženom SARS-COV-2 virusom; ima neki od sljedećih simptoma: temperatura, kašalj, nedostatak zraka, grlobolja, curenje nosa ili gubitak njuha.

Preporučuje se, ako postoji mogućnost, organiziranje umjetničkih izvedbi, kulturnih programa i manifestacija na otvorenom. Za cijelo vrijeme boravka u prostorima, uključujući dolazak i odlazak preporučuje se održavanje fizičke udaljenosti između sudionika (posjetitelja, izvođača i osoblja) od 1,5 metra. Razmak od 2 metra preporučuje se između, i od, izvođača pjevačkih dionica te glazbenika s puhačkim instrumentima. Preporuča se razmak od 4 metra između posjetitelja i izvođača na sceni.

Najveći broj posjetitelja koji mogu istovremeno boraviti u svim prostorima, uz poštovanje preporučene fizičke udaljenosti od 1,5 metra, organizator će odrediti sukladno veličini prostora prema kriteriju 4 m² bruto površine po posjetiteljuPlesanje na plesnom podiju nije dozvoljeno

Najveći dozvoljeni broj posjetitelja u zatvorenim prostorima je 500, a na otvorenim prostorima 1000. U slučaju potrebe za organizacijom okupljanja s većim brojem posjetitelja, organizator je dužan zatražiti odobrenje teritorijalno nadležne službe civilne zaštite. Preporuča se vođenje evidencije posjetitelja svih izvedbi, kulturnih programa i manifestacija putem internetske rezervacije i prodaje ulaznica. Za potrebe vođenja evidencije prikupljat će se osnovni podatci posjetitelja: ime, prezime i broj telefona. Evidenciju je nužno čuvati 14 dana. VIŠE.