Nadograđena online aplikacija za zaprimanje zahtjeva za potporu za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima koronavirusom


Objavljeno: 22. 04. 2020. , Ažurirano: 23. 04. 2020.


Od 17. travnja aktivna je online aplikacija Hrvatskog zavoda za zapošljavanje za potporu za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima koronavirusom (COVID-19) koja olakšava predaju zahtjeva novim korisnicima, a od danas je aktivna i funkcionalnost koja omogućuje dostavu podataka i obaveznih dopuna već postojećim korisnicima.

Predaja novih zahtjeva sada je moguća isključivo putem online aplikacije, kao i predaja obaveznih dopuna i podataka već postojećih zahtjeva, što uključuje i dostavu dokaza o isplati plaća radnicima za koje je ostvarena potpora te dopune broja radnika za koje je tražena potpora u slučajevima kada je radnik ponovno vraćen u radni odnos.

Važno je napomenuti kako poslodavci koji su podnijeli zahtjev za potporu za ožujak ne moraju podnositi novi zahtjev za nastavak korištenja potpore u travnju i svibnju, ali je nužno dostaviti podatke o isplati plaće radnicima.

Pomoću nadograđene online aplikacije moguće je:

  • ostaviti popis radnika kojima je isplaćena plaća za ožujak te zatražena i isplaćena potpora 
  • pregledati dosad predane zahtjeve
  • predati nove zahtjeve

Više informacija o uvjetima korištenja potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima koronavirusom (COVID-19) potražite na ovom linku.