Izvor: https://www.facebook.com/winerijeka/

Međunarodni eno-gastro festival WineRi


Objavljeno: 16. 03. 2018. , Ažurirano: 22. 03. 2018.


Međunarodni eno-gastro festival WineRi održat će se po drugi put 20. i 21. travnja u srcu Grada Rijeke u Guvernerovoj palači (Pomorski i povijesni muzej Hrvatskog primorja, Muzejski trg 1, Rijeka). Na festivalu će se brojni proizvođači, ponajprije vina, ali i delicija – čokolade i slastica, maslinova ulja, meda, likera i rakija, suhomesnatih proizvoda i sira iz Hrvatske i susjednih zemalja predstaviti svim zainteresiranim posjetiteljima, ugostiteljima, restoraterima, hotelijerima i svoj ostaloj zainteresiranoj javnosti.

Manifestaciju pod visokim pokroviteljstvom Predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar-Kitarović organizira tvrtka aha marketing d. o. o. iz Selca, uz potporu brojnih suorganizatora, sponzora te prijatelja Sajma od kojih navodimo; Ministarstvo turizma, Ministarstvo poljoprivrede, Turističke zajednice Kvarnera, Grada Crikvenice i Grada Matulji, Primorsko-goransku županiju, Osječko-baranjsku, Požeško-slavonsku te Vukovarsko-srijemsku županiju, Grad Rijeku, Turističku zajednicu Grada Rijeke, Muzej grada Rijeke, Grad Novi Vinodolski, Hrvatsku gospodarsku komoru – Županijsku komoru Rijeka, Visoku poslovnu školu PAR, HOK – Obrtničku komoru PGŽ-a, udruge vinara Žlahtina, Jarbola i Belica itd.

HGK – Županijska komora Rijeka manifestaciju koristi kao prigodu za promociju i isticanje važnosti korištenja komorskih znakova Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta, čime nastoji ojačati konkurentnost domaćih proizvođača i podići svijest potrošača o postojanju iznimno kvalitetnih hrvatskih proizvoda i usluga. Vizualna prepoznatljivost, konkurentnost, kvaliteta, diferencijacija proizvoda upravo je sadržana u tim znakovima kvalitete.

Za sve dodatne informacije obratite se HGK – Županijskoj komori Rijeka, Tel.: 051/ 209-169.

 

---

 

Održana konferencija za novinare i najava festivala WineRi 2018.

U Centru autohtonih proizvoda Primorsko-goranska kašetica 19. ožujka održana je Konferencija za novinare na kojoj je najavljen 2. međunarodni eno-gastro festival WineRi 2018. pod sloganom Trs je naš.

Festival se održava 20. i 21. travnja od 13 do 20 sati u Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja u Rijeci. Na konferenciji su o festivalu govorili Žarko Stilin, organizator festivala i direktor marketinške agencije aha marketing, Dalibor Šoštarić, ravnatelj Centra za poljoprivredu i ruralni razvoj Primorsko-goranske županije koji su se ove godine uključili kao suorganizatori festivala, Vojko Obersnel, gradonačelnik Grada Rijeke, uime Primorsko-goranskog župana Zlatka Komadine Melita Raukar, pročelnica Upravnog odjela za turizam, poduzetništvo i poljoprivredu, Petar Škarpa, direktor Turističke zajednice grada Rijeke, Renata Vincek, voditeljica projekata u Turističkoj zajednici Kvarnera, Vidoje Vujić, predsjednik Hrvatske gospodarske komore – Županijske komore Rijeka, Dalibor Kratohvil, predsjednik Obrtničke komore Primorsko-goranske županije, i Valentina Janjetić, voditeljica međunarodne suradnje Visoke poslovne škole PAR.

Na ovogodišnjem festivalu predstavit će se 75 izlagača s više od 300 etiketa vina iz Hrvatske, Makedonije, Srbije i Slovenije, dok će Primorsko-goransku županiju predstavljati 15 izlagača.

Organizatori vjeruju da će ovogodišnji broj posjetitelja uvelike nadmašiti prošlogodišnji i da će festival postati mjesto susreta i okupljanja proizvođača s jedne strane te zaljubljenika u vino i vinski svijet i ugostitelja s druge strane. Ovogodišnji festival specifičan je po pratećim događanjima WineRi štajun, WineRi šetemana, WineRi after job party i WineRi Wine Tasteing Festival party koji se održavaju po cijeloj županiji. U sklopu festivala održat će se šest stručnih radionica, a predstavit će se i UNESCO-om zaštićeni Zvončari i Bakarski baškot. Festival je i humanitarni te će se sva prikupljena sredstva donirati Udruzi za pomoć roditeljima s djecom koja imaju poteškoća u razvoju Hoću – Mogu. I ove se godine u organizaciju uključila Visoka poslovna škola PAR sa studentskom praksom, PAR inkubatorom.