predsjednik HGK ŽK Split, Joze Tomaš

Predsjednik ŽK Split: Turizam posebnih interesa stvara dodanu vrijednost i produljuje sezonu


Objavljeno: 26. 02. 2019. , Ažurirano: 18. 03. 2019.


Pod pokroviteljstvom HGK, u Splitu je održana druga Međunarodna konferencija i poslovna radionica turizma posebnih interesa SPLITB2B.

''Turizam posebnih interesa iz godine u godinu bilježi rast u Splitsko-dalmatinskoj županiji, i to ne samo u vidu dolazaka i noćenja turista. već i u vidu kvalitete i raznolikosti ponude, čime stvara dodanu vrijednost našem turizmu i preduvjete za produljenje sezone. Hrvatska gospodarska komora podupire i sa zadovoljstvom je pokrovitelj SPLITB2B-a, specijalizirane manifestacije koja promiče upravo turizam posebnih interesa, te mu želimo još mnogo izdanja'', rekao je povodom održavanja druge Međunarodne konferencije i poslovne radionice turizma posebnih interesa SPLITB2B predsjednik HGK – Županijske komore Split Joze Tomaš.

Drugi SPLITB2B održan je od 11. do 14. ožujka u Splitu i Solinu (Hotel Salona Palace), u organizaciji Udruge destinacijskih menadžment kompanija Dalmacije.

Manifestacija predstavlja u Hrvatskoj jedinstvenu poslovno-turističku burzu, odnosno B2B event za turizam posebnih interesa, a ove je godine okupila više od četrdeset poslovnih subjekata iz Hrvatske – ponuđača (destinacijske menadžment kompanije, turoperatori, turističke agencije, sustavi TZ-a) i inozemstva – kupaca (turoperatori i turističke agencije iz SAD-a, UK, Francuske, Italije, Mađarske, Poljske, Švedske, Njemačke, Španjolske, Rusije).

Cilj konferencije i poslovne radionice jest uspostava partnerstava koja će rezultirati novim turističkim dolascima gostiju visoke platežne moći u periodu pred i posezone.

Konferencija cilja na poticanje razvoja i prodaje višednevnih složenih turističkih proizvoda (paket aranžmana, događanja i skupova) u Hrvatskoj, a obuhvatila je edukativni, promotivni i poslovni dio. U edukativnom dijelu održana su predavanja stručnjaka s područja turizma posebnih interesa, a u poslovnom trosatna B2B radionica. U promotivnom dijelu kupcima je na dvodnevnom FAM tripu predstavljena Splitsko-dalmatinska, Šibensko-kninska i Zadarska županija kao turističke destinacije, uz obilazak Splita, Omiša, Šibenika i Zadra. U sklopu događanja održan je i okrugli stol ''Turizam posebnih interesa u RH''.

Suorganizator SPLITB2B-a je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, a glavni pokrovitelj Hrvatska turistička zajednica. Uz Hrvatsku gospodarsku komoru pokrovitelj je i Turistička zajednica Grada Splita, dok su partneri hotel Salona Palace i Croatia Airlines.

1.jpgSudionici konferencije; Izvor: HGK