Objavljeno: 25. 02. 2020. , Ažurirano: 14. 04. 2021.

Zbog širenja koronavirusa u Hrvatskoj i susjednim zemljama te mogućim utjecajima novonastale situacije na domaće gospodarstvo, Hrvatska gospodarska komora pokrenula je stranicu na kojoj možete doznati najnovije preporuke i upute za gospodarstvenike u vezi sa zarazom koronavirusom.

 

Promjenjena ograničenja prelaska preko graničnih prijelaza RH

Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio je Odluku o privremenoj zabrani i ograničavanju prelaska preko graničnih prijelaza Republike Hrvatske. Odluka se primjenjuje od 1. do 15. travnja 2021. godine.

Napomena: Svi putnici koji su u tranzitu, uključujući osoblje u prometnom sektoru, ako ne napuste Republiku Hrvatsku u roku od 12 sati od trenutka ulaska u Republiku Hrvatsku automatizmom se određuje nužna epidemiološka mjera samoizolacije.

Putnici koji putuju u Republiku Hrvatsku iz jedne od država članica  EU/EGP (bez obzira na državljanstvo)

Putnicima koji dolaze neposredno iz država i/ili regija članica Europske unije, odnosno država i/ili regija članica schengenskog prostora i država pridruženih schengenskom prostoru, a koje se trenutno nalaze na tzv. zelenoj listi Europskog centra za kontrolu i prevenciju bolesti, neovisno o državljanstvu, omogućit će se ulazak u Republiku Hrvatsku pod jednakim uvjetima kao i prije pojave bolesti COVID-19, ako ne pokazuju znakove bolesti te nisu bili u bliskom kontaktu s oboljelom osobom.

Ako su navedene osobe do graničnih prijelaza Republike Hrvatske tranzitirale preko drugih država/regija bez zadržavanja, na graničnom prijelazu trebaju dokazati da se nisu zadržavale na područjima tranzita te se u tom slučaju od njih neće zahtijevati dokazi o testiranju ili potvrde o cijepljenju protiv/preboljenju bolesti izazvane virusom SARS-CoV-2, niti im se određuje mjera samoizolacije.

Grafički prikaz država prema bojama ovisnima o riziku od bolesti COVID-19, moguće je naći na web stranicama Europskog centra za sprečavanje i kontrolu bolesti (ECDC).

Svi ostali putnici koji dolaze u Republiku Hrvatsku iz država/regija članica EU/EGP, a koje se trenutno ne nalaze na tzv. zelenoj listi Europskog centra za kontrolu i prevenciju bolesti, moraju predočiti jedno od navedenog:

  • negativan nalaz PCR testa ili brzog antigenskog testa – BAT na SARS-CoV-2 koji nije stariji od 48 sati (računajući od vremena uzimanja brisa do dolaska na granični prijelaz) te se, ako se radi o brzom antigenskom testu i boravku dužem od 10 dana u Republici Hrvatskoj, mora ponovo provesti testiranje do desetog dana od dana od datuma izdavanja tog testa;
  • potvrdu o cijepljenju za osobe koje su prije više od 14 dana, primile drugu dozu cjepiva protiv COVID-19. Iznimno, ukoliko se radi o cjepivu koje se prima u jednoj dozi, potvrda o primitku jedne doze ukoliko je doza primljena prije više od 14 dana od dana prelaska državne granice;
  • predočiti potvrdu kojom se potvrđuje da se vlasnik potvrde oporavio od infekcije virusom SARS-COV-2 nakon što je prethodno imao/la pozitivan PCR ili brzi antigenski test, pri čemu je ta potvrda valjana najranije jedanaestog dana od dana prispijeća pozitivnog testa te najdulje do 180-og dana od dana prvog pozitivnog testa;
  • ili obaviti PCR testiranje ili brzo antigensko testiranje – BAT na SARS-CoV-2 odmah po dolasku u Republiku Hrvatsku (o vlastitom trošku), uz obvezu samoizolacije do prispijeća negativnog nalaza. U slučaju nemogućnosti testiranja određuje se mjera samoizolacije u trajanju od deset (10) dana.

VIŠE...

 


Potpore za očuvanje radnih mjesta za ožujak proširene i na travanj 2021.

Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zapošljavanje donijelo je 30. ožujka novu mjeru – Potpora za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima koronavirusom (COVID-19) i posljedicama katastrofe uzrokovane potresom na području Sisačko-moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije za ožujak-travanj 2021.

Radi se o izmjeni mjere donesene 3. ožujka 2021. koja se odnosila samo na mjesec ožujak te je ovom odlukom produžena i na mjesec travanj. U odnosu na prethodnu mjeru izglasane su izmjene koje se odnose na ciljanu skupinu radnika za koju je moguće ostvariti potporu, rokove za zaprimanje zahtjeva za travanj te kriterije za dokazivanje pada prihoda.

HZZ napominje kako će poslodavci koji žele ostvariti potporu za ožujak i travanj morati podnijeti novi zahtjev putem online aplikacije bez obzira jesu li već koristili potpore za očuvanje radnih mjesta u prethodnim razdobljima.

Prethodna izmjena sastojala se u tome to da poslodavac kojemu nadležno tijelo utvrdilo kršenje odluka Stožera civilne zaštite (nacionalnog, županijskog, jedinica lokalne samouprave) neće moći koristiti potporu. 

Detaljnije informacije potražite OVDJE.


Dopuštena sportska natjecanja na otvorenom

Nacionalni je stožer donio Odluku o izmjenama i dopuni Odluke o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja (12. ožujka 2021.), kojom se dopuštaju sportska natjecanja na otvorenom, a za profesionalne izvedbe je obvezno poštovanje preporuka HZJZ-a o takvim priredbama. Nova Odluka vrijedi do 31. ožujka 2021.

Prethodnom Odlukom od 26. veljače, Stožer je dopustio rad terasa: "ograničavanje rada ugostiteljskih objekata i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koja pružaju ugostiteljske usluge na način da hranu, piće, napitke i slastice mogu usluživati samo na otvorenim terasama odnosno drugim otvorenim prostorima za usluživanje, uz strogo pridržavanje propisanih epidemioloških mjera i posebnih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, a radno vrijeme može se odrediti u trajanju od 6,00 do 22,00 sata".  

Stroga mjera fizičkog distanciranja nalaže izbjegavanje bliskog osobnog kontakta u razmaku od najmanje 2 metra u zatvorenom prostoru i 1,5 metar na otvorenom prostoru.

Nužne epidemiološke mjere koje se nalažu ovom odlukom su:

  • zabrana održavanja svih javnih događanja i okupljanja na kojima je prisutno više od 25 osoba na jednom mjestu;
  • na privatnim okupljanjima i svečanostima može biti prisutno najviše 10 osoba iz najviše 2 različita kućanstva;
  • javna događanja te okupljanja i svečanosti svih vrsta mogu trajati najdulje do 22:00 sata;
  • na pogrebima, posljednjim ispraćajima i polaganjima urni može biti prisutno najviše 25 osoba, sućut ožalošćenima se ne smije izražavati bliskim kontaktom, a uprave groblja obvezne su nadzirati pridržavanje protuepidemijskih mjera;
  • ograničenje radnog vremena za pekarnice i trgovine kruhom i pekarskim proizvodima do 22:00 sata;
  • zabrana prodaje alkoholnih pića u vremenu od 22:00 sata do 6:00 sati;
  • ograničavanje rada ugostiteljskih objekata i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koja pružaju ugostiteljske usluge na način da hranu, piće, napitke i slastice mogu usluživati samo na otvorenim terasama odnosno drugim otvorenim prostorima za usluživanje, uz strogo pridržavanje propisanih epidemioloških mjera i posebnih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, a radno vrijeme može se odrediti u trajanju od 6,00 do 22,00 sata

Iznimno od ove protuepidemijske mjere, ugostiteljskim objektima dozvoljena je priprema i dostava hrane, pića, napitaka i slastica. Ugostiteljski objekti dostavu, odnosno isporuku hrane, pića, napitaka i slastica mogu vršiti uz pridržavanje svih protuepidemijskih mjera na jedan od sljedećih načina:

  • osobnim preuzimanjem pred ulazom u ugostiteljski objekt bez ulaska u njega, bez zadržavanja na terasi objekta ili ispred ulaza u ugostiteljski objekt nakon preuzimanja
  • dostavom iz ugostiteljskog objekta vlastitim dostavnim vozilom
  • dostavom iz ugostiteljskog objekta temeljem ugovora o poslovnoj suradnji sklopljenim između ugostitelja i treće osobe (pravne ili fizičke-obrtnici), koji su registrirani i upisani u Upisnik subjekata u poslovanju s hranom
  • takozvanim „drive in“ načinom.

  • ugostiteljski objekti iz skupina „Hoteli“, „Kampovi“ i vrste Učenički ili Studentski dom ili Akademis iz skupine „Ostali ugostiteljski objekti za smještaj“ smiju usluživati u zatvorenom samo goste koji u njima koriste uslugu smještaja, odnosno učenike ili studente.
  • obustava održavanja svadbenih svečanosti;
  • radno vrijeme casina, automat klubova i uplatnih mjesta za klađenje može se odrediti u trajanju od 8 do 22 sata, uz zabranu pružanja ugostiteljskih usluga u njihovim prostorima; 

Više...

HZJZ je izdao Upute za ugostiteljske objekte kojima je dozvoljena priprema i dostava hrane, pića, napitaka i slasticaViše o Uputama...

 

 

KONTAKTI ŽUPANIJSKIH STOŽERA

Pozivom na broj 113 svakim danom od 8 do 21 sat možete dobiti sve informacije o koronavirusu.

Kontaktne informacije Županijskih stožera civilne zaštite 

Mjere pomoći gospodarstvu


Potpora za očuvanje radnih mjesta (COVID-19 i područja pogođena potresom)

 


Potpora za očuvanje radnih mjesta - Skraćivanje radnog vremena/čekanje na posao

Cilj mjere je očuvanje radnih mjesta kod poslodavaca koji zapošljavaju 10 ili više radnika i kod kojih je zbog posebne okolnosti uvjetovane koronavirusom (COVID-19) došlo do privremenog smanjenja opsega posla. Mjera traje do 31. prosinca 2021. godine, a visina subvencije je do 3.600 kuna po radniku.

Uvjeti:

  • Do 90% skraćivanja radnog vremena
  • Potpora do 3.600 kn po radniku
  • Pad prihoda najmanje 19% ili više u mjesecu korištenja potpore (u odnosu na usporedno razdoblje) osim za NKD C djelatnosti
  • Poslodavci koji zapošljavaju 10 do 50 radnika ako je skraćenje za najmanje 20% radnika
  • Poslodavci koji zapošljavaju više od 50 radnika ako je skraćenje za najmanje 10% radnika.
  • Ograničenje isplate dividende za poslodavce korisnike potpore

Više o mjeri…

Potpora za očuvanje radnih mjesta (COVID-19 i područja pogođena potresom) - ožujak 2021.

Zahtjevi za ovu mjeru se primaju do 1. travnja. Poslodavci koji su predali zahtjev za mjeru listopad-prosinac ili siječanj veljaču moraju predati novi zahtjev za ovu mjeru. HZZ napominje da se predaja dokumentacije za ožujak putem dopune zahtjeva za prethodnu mjeru NE PRIZNAJE kao predaja zahtjeva. Više...


Moguća isplata potpore blokiranim poslodavcima


Hrvatski zavod za zapošljavanje omogućio je isplatu sredstava iz mjere Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim koronavirusom (COVID-19) poslodavcima kojima su računi blokirani (nesolventni poslodavci) ako udovoljavaju svim ostalim kriterijima za dobivanje navedene mjere, odnosno ako su primili Obavijest o pozitivnoj ocjeni zahtjeva, ali samo na zaštićeni račun. VIŠE...


Potpora za očuvanje radnih mjesta izuzeta je od ovrhe

Sredstva koja je Hrvatski zavod za zapošljavanje isplatio poslodavcima kao Potporu za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima koronavirusom (COVID-19) izuzeta su od ovrhe. VIŠE...

 

Potpora poduzetnicima na otocima

Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije objavilo je Javni poziv za dodjelu potpora male vrijednosti u 2020. godini otočnim poslodavcima za očuvanje radnih mjesta. Javni poziv otvoren je do 24. studenoga. VIŠE...

Potpore i za cestovne prijevoznike tereta te one koji pružaju javne usluge

Vlada Republike Hrvatske je 22. listopada donijela Odluku o usvajanju dopuna Programa dodjele državnih potpora sektoru mora, prometa, prometne infrastrukture i povezanim djelatnostima u aktualnoj pandemiji COVID-a 19, kojom se dopunjava Program dodjele državnih potpora sektoru mora, prometa, prometne infrastrukture i povezanim djelatnostima u aktualnoj pandemiji COVID-a 19 (Narodne novine, broj 77/20) tako da se u Program dodaju cestovni prijevoznici robe po registraciji djelatnosti, ali i poduzetnici koji imaju potpisane Ugovore o pružanju javnih usluga, a koji u svim ostalim odredbama zadovoljavaju uvjete propisane Programom. VIŠE... 

Ograničenje broja kupaca u trgovini

Nacionalni stožer civilne zaštite donio je 10. prosinca Odluku o uvođenju posebne organizacije rada za djelatnost trgovine koja se obavlja u prodavaonicama i trgovačkim centrima kojoj se novom odlukom o izmjeni produžuje trajanje do 31. ožujka.

Odlukom se ograničava broj kupaca, odnosno posjetitelja koji istovremeno mogu biti u prodavaonici, odnosno trgovačkom centru na sljedeći način:

  • u prodavaonicama koje imaju do 10 m² neto površine prodajnog prostora istovremeno može biti samo jedan kupac;
  • za prodavaonice koje imaju od 11 m² do 100 m² neto površine prodajnog prostora najveći dopušteni broj kupaca koji istovremeno može biti u prodavaonici određuje se na način da za svakog kupca mora biti osigurano najmanje 10 m²;
  • za prodavaonice od 101 m² do 200 m² neto površine prodajnog prostora najveći dopušteni broj kupaca koji istovremeno može biti u prodavaonici određuje se na način da za svakog kupca mora biti osigurano najmanje 12 m²;
  • za prodavaonice od 201 m² do 2.000 m² neto površine prodajnog prostora najveći dopušteni broj kupaca koji istovremeno može biti u prodavaonici određuje se na način da za svakog kupca mora biti osigurano najmanje 16 m²;
  • za prodavaonice s više od 2.000 m² neto površine prodajnog prostora najveći dopušteni broj kupaca koji istovremeno može biti u prodavaonici određuje se na način da za svakog kupca mora biti osigurano najmanje 20 m²;
  • za trgovačke centre najveći dopušteni broj kupaca koji istovremeno može biti u prodavaonici određuje se na način da za svakog kupca mora biti osigurano najmanje 16 m².
*Neto površina prodajnog prostora prodavaonice i trgovačkog centra, u smislu ove Odluke, je ukupna površina umanjena za skladišne prostore, sanitarne čvorove, evakuacijska stubišta i hodnike, tehničke prostorije i ostale prostore koji nisu dostupni za kupce, odnosno posjetitelje.


Sve prodavaonice i trgovački centri obvezni su;

  • na ulazu jasno istaknuti obavijest o najvećem mogućem broju kupaca koji istovremeno mogu biti u prodavaonici, odnosno trgovačkom centru i strogo se pridržavati ograničenja dopuštenog broja kupaca;
  • za vrijeme očekivanog dolaska većeg broja kupaca (sniženja, popusti, predblagdanske nabave i sl.) poduzeti dodatne mjere kako u njihovim prostorima ne bi istovremeno boravio veći broj kupaca od dopuštenog i kako bi se osiguralo pridržavanje epidemioloških mjera;
  • primjenjivati pojačane mjere higijene i svakodnevnog čišćenja prostora, redovito provjetravati prostore te osigurati dovoljno punktova s dezinfekcijskim sredstvima za ruke.

Za prodavaonice s više do 2.000 m² neto površine prodajnog prostora i trgovačke centre uvode se sljedeće dodatne nužne epidemiološke mjere:

  • obustava organiziranog prijevoza za kupce i posjetitelje;
  • obveza osiguranja sprječavanja ulaska prekomjernog broja kupaca, odnosno posjetitelja i uvođenje redara koji će sprječavati prekomjeran ulazak, kada dopušteni broj kupaca, odnosno posjetitelja prijeđe 90% maksimalno dopuštenog broja kupaca, odnosno posjetitelja;
  • obveza uklanjanja ili fizičkog onemogućavanja sjedenja na zajedničkim dijelovima trgovačkog centra, uklanjanja ili ograničavanja namještaja za sjedenje iz dijelova predviđenih za konzumaciju jela i pića te uklanjanje ili onemogućavanje korištenja aparata za zabavu;
  • obveza organiziranog upozoravanja kupaca na obvezu pridržavanja propisanih mjera (sprječavanje grupiranja kupaca ispred ulaza u trgovine ili trgovački centar, sprječavanje konzumacije jela i pića u zajedničkim dijelovima trgovačkih centara i sl.);…

Više informacija...

 

Kako se prijaviti na cijepljenje protiv bolesti COVID-19

U pogonu je nacionalni sustav prijavljivanja građana zainteresiranih za cijepljenje protiv bolesti COVID-19. Zainteresirane osobe mogu se prijaviti na cijepljenje preko internetske stranice: cijepise.zdravlje.hr. Upute za sve ostale donosimo OVDJE...

Ukinuta davanja na trošak testiranja na COVID

Ministarstvo financija donijelo je Pravilnik o izmjeni i dopunama Pravilnika o provedbi općeg poreznog zakona (NN 103/2020) kojime se u uvjetima posebnih okolnosti iz članka 107.a Općeg poreznog zakona, trošak laboratorijskog ispitivanja uzročnika zarazne bolesti, odnosno epidemije zaraznih bolesti što ih poslodavac i isplatitelj primitka na svoj teret omogućuje radnicima i fizičkim osobama, ne smatra primitkom po osnovi nesamostalnog rada. VIŠE...

Porezna uprava upućuje poduzetnike da koriste njene e-usluge da zaštite zdravlje. VIŠE...

Hrvatski zavod za javno zdravstvo donio je 4. ožujka 2021.godine 6. verziju Objedinjenih revidiranih preporuka o prioritetima za testiranje na SARS-CoV-2, postupanju s kontaktima, završetku izolacije i karantene/samoizolacije s osvrtom na osobe koje su preboljele COVID-19 ili su cijepljene.

Izmjene u odnosu na raniju verziju:

  • cijepljenje protiv COVID-19 se smatra, kao i preboljenje, važećim razlogom za izuzeće od karantene i testiranje nakon bliskog kontakta s oboljelim;

  • preporučljivo je testiranje bliskih kontakata ako su dio kolektiva ili rade s izrazito vulnerabilnim skupinama;

  • s obzirom na povećane kapacitete testiranja i sniženu incidenciju bolesti, nema potrebe navoditi prioritete za testiranje kod simptomatskih osoba.

Ako su bolesnik i kontakti u zajedničkom kućanstvu bez mogućnosti izolacije bolesnika (npr. oboljelo dijete koje njeguju roditelji), kućni kontakti podliježu karanteni u trajanju od 10 dana od zadnjeg kontakta s oboljelom osobom. Ako su kontinuirano u bliskom kontaktu s bolesnikom, to podrazumijeva karantenu od 20 dana (10 dana trajanja zaraznosti bolesnika plus 10 dana karantene od posljednjeg dana zaraznosti bolesnika) od datuma obolijevanja bolesnika, pod uvjetom da bolesnik zadovolji uvjete za prekid izolacije nakon deset dana i da kontakti ne razviju simptome bolesti tijekom tog razdoblja što treba procijeniti izabrani liječnik primarne zdravstvene zaštite.

Izuzetno, ako se na temelju anamneze ili rezultata screening testa za nove varijante, posumnja da bolesnik boluje od varijante virusa s većim potencijalom širenja ili koja je antigeno različita od prevladavajućih varijanti, karantena kontakata traje 14 dana. Trenutno se to odnosi na tzv. UK, brazilsku i južnoafričku varijantu virusa. Ako sekvenciranje sojeva, koje je u toku, pokaže da je UK varijanta već široko rasprostranjena u populaciji, produljenje karantene se neće odnositi na bliske kontakte oboljelih od UK varijante.

Cjelovit tekst Preporuke možete pronaći OVDJE.

Stožer civilne zaštite RH donio je 12. listopada Odluku o nužnoj mjeri obveznog korištenja maski za lice ili medicinskih maski.

Maske za lice ili medicinske maske, za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19, obvezni su koristiti na ispravan način, tako da cijelo vrijeme dok se nosi maska prekriva usta i nos:

  • zaposlenici zdravstvenih ustanova i osobe koje dolaze u posjet pacijentima, ako su posjete dopuštene
  • zaposlenici ustanova socijalne skrbi koje pružaju uslugu smještaja i posjetitelji korisnicima, ako su posjete dopuštene
  • vozači, ostali zaposlenici u prijevoznim sredstvima javnog prometa i putnici u javnom prometu
  • zaposlenici u trgovačkoj djelatnosti i kupci za vrijeme boravka u prodavaonicama
  • zaposlenici u ugostiteljskoj djelatnosti koji dolaze u kontakt s gostima ili sudjeluju u posluživanju i pripremi jela, pića i napitaka
  • gosti u ugostiteljskim objektima, osim dok sjede na svojim mjestima i konzumiraju hranu, piće ili napitke
  • zaposlenici trgovačkih društava, ustanova i institucija koji rade sa strankama i stranke koje dolaze u ta trgovačka društva, ustanove i institucije, uključujući i stranke HGK,
  • zaposlenici u uslužnim djelatnostima u kojima se dolazi u bliski kontakt s klijentima
  • zaposlenici u uredima u kojima se ne može osigurati međusobna fizička distanca od najmanje 2 metra
  • vjernici prilikom vjerskih obreda i okupljanja u zatvorenom prostoru
  • gledatelji na sportskim natjecanjima koja se održavaju u zatvorenom prostoru
  • posjetitelji svih društvenih i javnih okupljanja u zatvorenom prostoru
  • druge osobe koje na to obveže njihov poslodavac.

Iznimka od ove Odluke je Odluka o iznimnoj obustavi nužne mjere obveznog korištenja maski za lice ili medicinskih maski za goste u ugostiteljskim objektima na području Istarske županije, kojom se od 17. listopada privremeno obustavlja primjena nužne mjere obveznog korištenja maski za lice ili medicinskih maski za goste u ugostiteljskim objektima na području Istarske županije, osim u objektima u trgovačkim centrima.

Maske za lice ili medicinske maske ne moraju se koristiti u slučajevima preporučenih izuzeća koja na svojim mrežnim stranicama objavljuje Hrvatski zavod za javno zdravstvo, koji je donio i Preporuke o nošenju maski. Više o obavezi nošenja maski možete pronaći OVDJE..

Stožer civilne zaštite zbog potresa ukinuo propusnice

Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske s obzirom na novonastalu situaciju donio je Odluku o stavljanju izvan snage Odluke o zabrani napuštanja županije prema mjestu prebivališta ili boravišta u Republici Hrvatskoj

Želite li pomoći, umjesto odlaska na potresom pogođena područja možete to učiniti novčanim uplatama ili donacijama odjeće, hrane i higijenskih potrepština, a tvrtke mogu pomoći svojom opremom za raščišćavanje ili odvoz ruševina

Broj putnika u javnim prometalima ograničen na 40% kapaciteta

Stožer civilne zaštite RH donio je 22. prosinca Odluku o načinu organizacije javnog prijevoza putnika radi sprječavanja širenja bolesti COVID-19, kojom se pružatelje usluga u javnom prijevozu putnika obvezuje da u prijevoznim sredstvima ne smiju popuniti više od 40% raspoloživih mjesta te da na prijevoznom sredstvu moraju istaknuti najveći dopušteni broj putnika. Također se obvezuje sve vozače i prometno osoblje u javnim prometalima te putnike da tijekom vožne na ispravan način nose medicinske maske ili maske za lice. Putniku bez maske javni prijevoznik ne smije ne smije dopsutiti ulazak u prometalo, odnosno vozač ne smije započeti voznju ako se u vozilu nalaze putnici bez maske.

Odluci koja je stupila na snagu 23. prosinca, najnovijom je Odlukom o izmjeni produžena primjena do 15. travnja 2021. godine.

 

Priopćenja stožera civilne zaštite

OSTALE INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE 


Želite li nam poslati primjedbu u vezi s poteškoćama u poslovanju zbog bolesti COVID-19, pošaljite nam je obrascem u nastavku.