Prva u nizu konferencija „Putničke agencije partneri“ održana u Makarskoj


Objavljeno: 29. 03. 2018. , Ažurirano: 16. 04. 2018.


U organizaciji Županijske komore Split i Turističke zajednice Makarske u Makarskoj je 9. travnja održana prva konferencija Putničke agencije partneri. Konferencija je spojila putničke agencije i sudionike u turizmu sa šireg makarskog područja. U organizaciju su bile uključene članice Strukovne grupacije putničkih agencije te Sekcije Zajednice pustolovnog turizma Županijske komore Split, a konferenciju je otvorila i vodila Nataša Bušić, koordinatorica za turizam, trgovinu i financije splitske Komore.

U prvome su dijelu konferencije teme bile Putničke agencije partneri domaćinima te Agencije pustolovnih oblika turizma – izletnički programi.

Prvom se temom predstavilo sedam agencija – posrednika u prodaji obiteljskog smještaja koje su pružatelje usluga obiteljskog smještaja upoznali s prednostima rada s putničkim agencijama. Tom su prezentacijom istaknute brojne prednosti ovog kanala prodaje poput prisutnosti na brojnim stranim portalima odjednom, i to na izvornom jeziku zemlje gosta, prisutnost kod stranih partnerskih agencija i turoperatora, sigurnost kod otkaza rezervacije gosta, komunikacija s gostom na izvornom jeziku, stalno širenje mreže prodajnih kanala, veći izbor načina plaćanja za gosta, savjeti kod marketinške prezentacije smještajnog objekta, manje administracije za domaćina jer nije potreban obračun i naplata PDV-a na proviziju agencije, podrška na licu mjesta u lokalnim agencijama, što je u slučaju bilo kakvog problema neprocjenjivo za konačan dojam koji gost ostavlja u svojim komentarima.

Drugom je temom posebna gošća Milena Šijan, savjetnica iz područja zaštite prirode i održivog turizma, vodičica u pustolovnom turizmu te članica HGSS-a, približila svim sudionicima prirodne ljepote i vrijednosti Splitsko-dalmatinske županije. Također je, uz potporu agencija koje se bave pustolovnim turizmom, predstavila ponudu pustolovnih aktivnosti naše županije radi upoznavanja svih sudionika turizma s mogućnostima koje su otvorene svakom gostu tijekom cijele godine.

U drugom dijelu konferencije održani su B2B susreti (individualni sastanci) gdje su se svi sudionici imali priliku individualno obratiti svakoj agenciji te detaljno ispitati svoje mogućnosti suradnje.