Izvor: Pixabay

Pravni aspekti transakcija nekretninama: Katastar, zemljišne knjige i zaštita prava kupaca i prodavatelja


Objavljeno: 19. 11. 2024. , Ažurirano: 19. 11. 2024.


Komora Zagreb organizira predavanje „Pravni aspekti transakcija nekretninama: Katastar, zemljišne knjige i zaštita prava kupaca i prodavatelja", koje će se održati u srijedu, 27. studenoga 2024. od 14 do 16 sati, na adresi Rooseveltov trg, 2, Zagreb.

Cilj predavanja je pružiti sveobuhvatan pregled ključnih pravnih aspekata vezanih uz nekretnine, s posebnim naglaskom na ulogu katastra i zemljišnih knjiga, proces pregleda nekretnina, značaj upisa i ugovora te praktične savjete kako zaštititi prava svih strana u transakciji.

Predavač je Maja Batur, odvjetnica s dugogodišnjim iskustvom iz područja prava vezanog za nekretnine, spajanja i preuzimanja poduzeća, due dilligence-a, korporativnog trgovačkog prava, ugovornog prava, radnog prava, prava osiguranja itd., koje je stekla radom i u velikim korporacijama i u privatnoj pravnoj praksi. Članica je Hrvatske i Međunarodne odvjetničke komore.

Edukacija je namijenjena prvenstveno agencijama i posrednicima u prometu nekretnina s područja Grada Zagreba i Zagrebačke županije, ali može poslužiti kao koristan vodič za sve koji se bave nekretninskim poslovima, uključujući kupce i prodavatelje te ostale zainteresirane stranke.

Predviđene teme predavanja:

  • Pravno značenje katastarskog i zemljišnoknjižnog sustava
  • Screening nekretnina: što bi trebalo uzeti u obzir prilikom pregleda nekretnina za prodaju
    Praktični primjeri pogrešnih upisa/ neusklađenosti sa stvarnim stanjem
  • Značenje određenih upisa u zemljišnim knjigama (kulturna dobra, zabilježba spora, stare hipoteke)
  • Predugovor/ kupoprodajni ugovor: prijedlozi u cilju zaštite prodavatelja i kupca
  • Kapara – razlika kapare i kapare kao odustatnine, visina kapare
  • Osvrt na sadržaj posredničkog ugovora: što bi bilo dobro regulirati.

Očekivano trajanje predavanja je 2 sata.

Prijava sudjelovanja je moguća putem DIGITALNE KOMORE najkasnije do ponedjeljka 25. studenoga. Da biste pristupili poveznici za prijavu, morate prethodno biti registrirani u Digitalnoj komori.

Broj mjesta je ograničen (po 1 predstavnik iz poslovnog subjekta).

Kotizacija:
- za članice koje plaćaju članarinu HGK, kotizacija u iznosu 100 EUR se pokriva iz članskog paketa (ovisno o raspoloživom budžetu)
- za poslovne subjekte koji ne plaćaju članarinu HGK, kotizacija iznosi 100 EUR + PDV.

Ako želite iskoristiti pogodnosti dobrovoljnog članstva u HGK, pojedinosti o dobrovoljnom članstvu i prijavi možete saznati putem e-maila morlovic@hgk.hr ili telefona 01/4606-784.

Za sve koji kotizaciju plaćaju, prijavu smatramo konačnom po primitku dokaza o izvršenoj uplati kotizacije, za koju ćete dobiti predračun putem e-pošte navedene u prijavi. Rok za slanje potvrde uplate je 25. studenoga u 16 sati na e-mail morlovic@hgk.hr.

Uvjeti otkazivanja:

  • Polaznicima koji plate kotizaciju, a neće moći sudjelovati, potpuni povrat kotizacije bit će moguć samo ako najave svoje otkazivanje na e-adresu morlovic@hgk.hr najkasnije do ponedjeljka 25. studenoga 2024. Nakon tog roka, povrat novca više neće biti moguć.
  • Polaznicima kojima se kotizacija bilježi kao konzumacija usluga, a neće moći sudjelovati, terećenje za konzumaciju usluga neće biti izvršeno ukoliko najave svoje otkazivanje na e-adresu morlovic@hgk.hr najkasnije do ponedjeljka, 25. studenoga 2024.

Uplatom iznosa za sudjelovanje polaznici potvrđuju kako prihvaćaju ove uvjete otkazivanja.

Svi polaznici dobit će potvrdu o sudjelovanju izdanu od strane Hrvatske gospodarske komore.