Autor: HGK - ŽK Pula

Histria: O izgradnji brenda i povratku trgovine u gradska središta


Objavljeno: 07. 06. 2019. , Ažurirano: 10. 06. 2019.


U sklopu gospodarske manifestacije Histria, HGK – Županijska komora Pula organizirala je 5. i 6. lipnja dva stručna događanja. Za predstavnike tvrtki iz poljoprivredno-prehrambene industrije organizirana je radionica Brending – korak po korak stvaranje brenda. O tome kada brendirati i u čemu je snaga brenda govorio je Dean Pašiček iz tvrtke Dek – Agram, Zagreb. Ciljana publika, poruka koja se želi prenijeti i osobnost samo su neki od čimbenika koji se moraju uzeti u obzir prilikom izgrađivanja brenda kako bi se postigla bolja komunikacija s tržištem, bolja prepoznatljvost te dodatna vrijednost. "Brend nije samo logo, a njegova izgradnja nikad ne prestaje", istaknuo je Pašiček.

 

Na okrugom stolu Trgovina u gradu predstavnici Gospodarske i Obrtničke komore te predstavnici istarskih gradova i trgovaca razgovarali su o tome kako revitalizirati trgovačku djelatnost u gradskim središtima radi poboljšanja poslovanja poduzetnika. Predsjednica HGK – ŽK Pula Jasna Jaklin Majetić istaknula je da je skup organiziran kako bi se raspravili prijedlozi za stvaranje kvalitetne trgovačke ponudu u gradovima, imajući u vidu moguće beneficije u trgovinama koje rade cijele godine, kako bi se smanjila sezonalnost koja je problematična u svim gradovima uz more. U raspravi o tome kako privući ljude u centar grada te o definiranju sadržaja koji mogu djelovati poticajno na dolazak, rečeno je da je potrebno napraviti aktivno istraživanje tržišta da bi se mogla definirati očekivanja građana, kako je istaknuo predsjednik Strukovne grupe trgovine ŽK Pula Dalibor Brnos.

 

 

Radionica o brendiranju .jpgSudionici radionice o brendiranju; Izvor: HGK