Interaktivni seminar Google AdWords
Izvor: www.pixabay.com
Interaktivni seminar Google AdWords
Objavljeno: 12. 02. 2019. , Ažurirano: 27. 02. 2019.
HUP-ov Regionalni ured Osijek u sklopu svojeg PUMA programa, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom – ŽK Vukovar i u partnerstvu s Googleom i Algebrom, organizira drugi interaktivni seminar Google AdWords koji će se održati u srijedu, 27. veljače, od 10 do 13 sati u Županijskoj komori Vukovar, na adresi Zmajeva ulica 1 u Vukovaru.
Radionicama se želi digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, pomoći malim i srednjim tvrtkama da ubrzaju svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
O temi seminara Google AdWords:
Ako želite privući nove posjetitelje na web-lokaciju, povećati online prodaju, ostvariti više poziva ili potaknuti korisnike da se vrate, Google AdWords vam u tome može pomoći. Oglašavajte lokalno ili globalno. Oglasima ciljajte korisnike u određenim zemljama, područjima, gradovima ili na određenoj udaljenosti od svoje tvrtke ili trgovine. Dosegnite najprikladniju publiku u pravom trenutku. Korisnici pronalaze vašu tvrtku na Googleu u onom trenutku kada pretražuju ono što nudite. Naučit ćete kako se kvalitetno oglašavati na internetu pomoću Google Ads programa uz najveći povrat investicije i kako odabrati najbolju strategiju. Na seminaru će se obraditi sljedeće:
- Mali trikovi Ads oglašavanja
- Kako uz manji budžet prestići konkurenciju?
- Ciljanje relevantne publike
- Što su dugorepe ključne riječi?
- Tražilice, web-stranice i YouTube
- Kada i gdje se oglašavati? Što nam je cilj?
- Mjerljivost i optimizacija kampanja
- Što je konverzija? Kako povećati ROI?
Seminar je zamišljen kao interaktivna radionica, a održat će ga Darko Perković, specijalist internetskog marketinga koji posljednje dvije godine predaje Google Ads, Google Analytics te SEO optimizaciju na Otvorenom učilištu Algebra. Iskustvo rada u marketingu stjecao je kao marketing menadžer u marketinškoj agenciji te u nekoliko tvrtki.
Sudjelovanje na seminaru je besplatno, a zbog ograničenog broja mjesta molimo vas da svoje sudjelovanje prijavite putem niže navedenog web-obrasca najkasnije do ponedjeljka, 25. veljače.