Izvor: Pixabay

Hrvatska ima sve preduvjete za razvoj luksuznog turizma


Objavljeno: 13. 07. 2016. , Ažurirano: 09. 09. 2016.


Grupacija jedinstvenih luksuznih hotela koja je nedavno osnovana u sklopu Udruženja hotelijera pri HGK, održala je svoju drugu sjednicu u utorak, 12. srpnja 2016. Uz podršku HGK članovi su definirali kriterije koje trebaju ispunjavati hoteli kako bi postali članovi Grupacije. To su hoteli s četiri ili pet zvjezdica i/ili hoteli baština visoke kvalitete sa najviše 60 soba, restoranom koji pruža poseban gourmet doživljaj te jedinstvenom prodajnom ponudom u najmanje jednoj od sljedećih kategorija: povijest, kultura, priroda, konceptualni dizajn, doživljaj i inovativnost. Uz minimalne uvjete koje hotel mora ispunjavati prilikom pristupanja Grupaciji, stručno povjerenstvo posebno će vrednovati dodatne pokazatelje kvalitete usluge kao što su personalizirana usluga, visoki postotak zadovoljstva gostiju, članstvo u relevantnim međunarodnim organizacijama hotela, međunarodne nagrade i sl.

„Glavni je cilj pozicionirati se na međunarodnom tržištu kao luksuzni hoteli Hrvatske koji nude vrhunsku uslugu, jedinstvenu ponudu i poseban gourmet doživljaj. Hrvatska već sada ima kapacitete za takav turizam. Moramo to početi koristiti, a udruženi smo snažniji i šanse za uspjeh su nam još i veće“, istaknuo je predsjednik Grupacije Nenad Nizić.

U ovom se trenutku radi na stvaranju brand imidža i vizualnog identiteta pod kojim će članice zajednički nastupati na ciljanim tržištima. „Želimo istaknuti da Hrvatska ima hotele koji nude vrhunsku kvalitetu i u sadržajima i u usluzi, a ujedno su pojedinačno posebni i drukčiji. Zajedničkim brandiranjem postići ćemo prepoznatljivost jedinstvenih luksuznih hotela Hrvatske koja trenutno ne postoji na ključnim tržištima hotela ove kategorije“, napomenula je Leila Krešić-Jurić, direktorica Sektora za turizam HGK.

Na sjednici je za člana Grupacije u Vijeću hotelijera pri HGK izabran potpredsjednik Grupacije Tullio Fernetich (na fotografiji), koji je naveo kako su njihova ključna tržišta SAD i Velika Britanija, ali i Austrija i Njemačka, naročito za hotele u Istri i na Kvarneru.

Osnivači i članovi Grupacije su Meneghetti Wine Hotel, Restaurant & Winery iz Bala, San Rocco Heritage Hotel & Gourmet Restaurant iz Brtonigle, hoteli Kazbek i The Pucić Palace iz Dubrovnika, hoteli Bevanda i Navis iz Opatije, Life Palace Heritage Hotel iz Šibenika, dvorac hotel Martinis Marchi Heritage iz Maslinice na otoku Šolta, Vestibul Palace Hotel iz Splita te hotel Bastion iz Zadra, a interes su već iskazali i drugi renomirani mali hoteli.