Seminar Kako zaštititi potrošače i poslovanje pravilnim online informiranjem kupaca
Izvor: Pixabay
Seminar Kako zaštititi potrošače i poslovanje pravilnim online informiranjem kupaca
Objavljeno: 06. 03. 2019. , Ažurirano: 22. 03. 2019.
HGK – Županijska komora Rijeka, u suradnji s Pravnim fakultetom u Rijeci, organizira besplatni seminar Kako zaštititi potrošače i poslovanje pravilnim online informiranjem kupaca, koji će se održati u petak, 15. ožujka, od 13 sati i 30 minuta do 16 sati u Županijskoj komori Rijeka, na adresi Bulevar oslobođenja 23 u Rijeci.
Koji su najčešći propusti u informiranju potrošača o njihovim ključnim pravima i obvezama, koje zakonom propisane informacije službene web-stranice trgovaca moraju sadržavati i koje su predviđene sankcije ako ih ne sadrže, pitanja su na koje će dati odgovor stručnjakinja Emilia Mišćenić.
Teme seminara:
- Najčešći propusti u informiranju potrošača
- Zakonski propisane informacije koje službene web-stranice trgovaca moraju sadržavati
- Propusti i sankcije koje slijede zbog nepoštovanja zakonskih propisa
Seminar je namijenjen:
- malim i srednjim poduzetnicima (početnicima, ali i iskusnim poslovnim ljudima), a posebno trgovcima
- menadžmentu i specijalistima
- predstavnicima javne i lokalne samouprave, klastera i ostalih poslovnih udruženja
Prijavite se online obrascem u nastavku, do 14. ožujka.
Program
Vrijeme | Aktivnost |
---|---|
15.03.2019 | |
13:10 - 13:30 | Registracija sudionika |
13:30 - 13:40 | Prezentacija Suda časti i Centra za mirenje HGK |
13:40 - 14:25 | Dužnost informiranja potrošača u online okruženju (I dio) |
14:25 - 14:40 | Pitanja i odgovori |
14:40 - 14:55 | Pauza za kavu |
14:55 - 15:40 | Dužnost informiranja potrošača u online okruženju (II dio) |
15:40 - 15:55 | Pitanja i odgovori |