Hrvatska na sajmu Zeleni tjedan u Berlinu


Objavljeno: 12. 01. 2018. , Ažurirano: 16. 01. 2018.


Sajam Grune Woche 2018 – Međunarodni zeleni tjedan u 2018. godini održava se po 83. put. Po svom konceptu Međunarodni zeleni tjedan je jedinstvena međunarodna izložba prehrambene industrije, poljoprivrede i hortikulture.

Proizvođači prehrambenih proizvoda iz cijeloga svijeta na nacionalnim štandovima i proizvodnim tržištima koriste sajam kao prodajno i pokusno tržište te za osobni kontakt prema kupcima i za prezentaciju svog poduzeća stručnoj i širokoj publici. Izravnom prodajom posjetiteljima izlagači za vrijeme sajma ostvare promet od gotovo 50 milijuna eura.

Ove se godine na sajmu predstavlja gotovo 1700 izlagača iz 68 zemalja, a očekuje se i više od 400.000 posjetitelja, čime se potvrđuje da je Međunarodni zeleni tjedan vodeći svjetski sajam prehrane i poljoprivrede i neizostavan termin za cjelokupni agrarni sektor.

Na sajmu Zeleni tjedan – Grüne Woche u Berlinu od 19. do 28. siječnja u organizaciji HGK predstavit će se ukupno 10 hrvatskih tvrtki:

  1. BELJE d. d. (predstavljaju vina, kulen, suhomesnate proizvode)
  2. CREMALAT (čokolade, praline)
  3. BADEL 1862 d. d. (vina i alkoholna pića)
  4. ARONIA LIVE d. o. o. (proizvodi od aronije, sokovi, džemovi)
  5. RIBA DRAŽIN j. d. o. o. (inćuni, srdele)
  6. KAPRONCA d. o. o. (voćne rakije i likeri)
  7. OBRT ĐANIĆ (rakije i voćne rakije)
  8. ZAJEDNICA OSJEČKO-BARANJSKE ŽUPANIJE
  9. OPG KALIĆ (proizvodi od ind. konoplje)
  10. NASHE KOZMETIKA d. o. o. (prirodna kozmetika)

Ovogodišnji Zeleni tjedan najveći je dosad, na više od 125.000 m² izlagačkog prostora predstavlja se 1700 izlagača iz cijelog svijeta, a hrvatski štand (80 m²) nalazi se u hali 18.

Zemlja partner ove je godine Bugarska.