Izvor: pixabay

Edukacija o komunikaciji i načelu pregovaranja u funkciji podizanja kvalitete poduzeća


Objavljeno: 16. 10. 2019. , Ažurirano: 16. 10. 2019.


Radionica za poduzetike Komunikacija i načela pregovaranja u funkciji podizanja kvalitete poduzeća održat će se u srijedu, 23. listopada od 10 do 14 sati u ŽK Zadar na adresi Špire Brusine 16.

U sklopu edukacije bit će obuhvaćena područja kvalitete interne i eksterne komunikacije te njene uloge u podizanju konkurentnosti i upravljanja kvalitetom poslovanja gospodarskih subjekta, ali i temeljna načela poslovnog i međunarodnog pregovaranja uključujući identifikaciju kulturnih i poslovnih običaja u međunarodnom pregovaranju.

Cilj je poduzetnicima predstaviti učinkovite metode postizanje više razine kvalitetne komunikacije te uspješniji sustav upravljanja kvalitetom poduzeća. Radionica uključuje upoznavanje s temeljnim načelima poslovnog pregovaranja kako bi se ojačala konkurentnost gospodarskih subjekata. Interaktivnom nastavom, radom u timovima polaznicima će se približiti koncept kvalitetne i učinkovite poslovne komunikacije. Poseban naglasak radionice stavljen je na upoznavanje i savladavanje vještina neverbalne komunikacije koji unapređuju kvalitetu interakcije.

Kome je namijenjena edukacija: svim gospodarskim subjektima, izvoznicima, državnim institucijama i organizacijama, studentima, maturantima i svim ostalim zainteresiranim stranama.

Radionica je besplatna.

Predavač i voditelj radionice jest Tomislav Galović sa Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, čije je područje rada povezano s konkurentnošću, inovativnošću, međunarodnim poslovanjem, poslovnim i međunarodnim pregovaranjem. Kao gostujući predavač sudjelovao je u programima mobilnosti (Nizozemska, Finska, Cipar, Njemačka, Portugal, Grčka). Član je i zamjenik člana dviju komisija Međunarodne trgovačke komore (ICC) u Republici Hrvatskoj. Objavio je jedan sveučilišni udžbenik, jednu znanstvenu knjigu te više od četrdeset znanstvenih i stručnih radova.

Program

Vrijeme Aktivnost
23.10.2019
10:00 - 12:00 Komunikacija i poslovno pregovaranje: teorijski aspekti i interaktivne radionice
12:00 - 12:30 Pauza
12:30 - 13:30 Značaj neverbalne komunikacije kao čimbenik unapređenja poslovanja
13:30 - 14:00 Pitanja i odgovori