U sklopu aktivnosti europskog projekta 4helix+ programa INTERREG Mediteran, u kojem je ŽK Zadar jedan od deset partnera, na događaju Plavi bootcamp, u Gospodarskoj komori Marseille 11. i 12. ožujka, sudjelovat će predstavnici dviju hrvatskih tvrtki iz kulturno-kreativnih djelatnosti: 4Film d.o.o. iz Zagreba i Media oglasi d.o.o. iz Zadra.

4helix+ logo.jpg
Bit će to prilika da na skupu malim i srednjim tvrtkama iz područja tzv. plavoga gospodarstva predstave svoje djelatnosti i usluge. Time će im se otvoriti mogućnost da ih tvrtke odaberu za Pružatelja znanja u već objavljenom natječaju projekta za dodjelu vaučera za inovaciju. Događaj će biti mjesto za izravne razgovore malih i srednjih tvrtki, mogućih korisnika sheme vaučera, i stručnjaka koji će im pružiti usluge u izradi inovacijskog projekta.

Svaki od bootcampova ima i temu plavoga gospodarstva, o kojoj će sudionici moći čuti iz izlaganja stručnjaka, stoga je težište skupa u Marseilleu brodogradnja i popravak brodova, usluge pomorskog prijevoza, plave biotehnologije, plavi obnovljivi izvori energije te obalni i pomorski turizam.

Dosad su u organizaciji ŽK Zadar tvrtke iz Hrvatske sudjelovale na Plavim bootcampovima u Sevilli i Barceloni, a projektom su predviđena još četiri: u Solunu, Tirani, Anconi te završni u Zadru 9. i 10. travnja.