Vrijeme održavanja: 09.10.2019.

Otvorena 46. Ambienta

„Proizvodnja namještaja u prvih šest mjeseci 2019. bilježi rast od 4,6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Radi se o proizvodnji koja uključuje inovativni dizajn, visoki stupanj finalizacije i visoku dodanu vrijednost. Stoga nam je želja da upravo proizvodnja namještaja u novoj Strategiji drvne industrije bude kvalitetnije pozicionirana i da se barem u objektima koje financira država ili lokalna samouprava osigura veću zastupljenost domaćih brandova“, istaknuo je potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za turizam i poljoprivredu Dragan Kovačević na otvorenju sajma Ambienta 2019.

Dragan Kovačević.jpgPotpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za turizam i poljoprivredu Dragan Kovačević; Izvor: HGK

 

Naglasio je da drvno-prerađivačka industrija zapošljava preko 22.000 radnika, bilježi kontinuirani rast prihoda i plaća te, što je posebno važno, više od 70 posto prihoda realizira na inozemnim tržištima. „To znači da ovaj sektor ostvaruje 8 posto ukupnog hrvatskog izvoza u vrijednosti od više od 1,1 milijardu eura godišnje“, poručio je Kovačević.

Ministrica poljoprivrede Marija Vučković je izjavila da je šumsko bogatstvo jedno od najvažnijih javnih dobara koje imamo. „To što smo bogati šumama ne znači da se možemo prema njemu ne odgovorno odnositi. Dapače, moramo omogućiti kvalitetnu sirovinu drvoprerađivačima koji zapošljavaju čak 11 posto ukupno zaposlenih u prerađivačkoj industriji. Ono što posebno veseli je da industrija bilježi plus od preko 370 milijuna eura u vanjskotrgovinksoj bilanci“, istaknula je Vučković, dodavši kako branša ima i svoje probleme koje treba rješavati dizajnom, inovacijama i većom finalizacijom proizvoda.

Marija Vučković.jpgMinistrica poljoprivrede Marija Vučković; Izvor: HGK

 

„Trendovi jesu uzlazni, ali moramo sinergijom svih institucija dati dodanu vrijednost proizvodima i izvoziti hrvatsku pamet.“, rekao je gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić.

Milan Bandić.jpgGradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić; Izvor: HGK

 

Direktorica Zagrebačkog Velesajma Dina Tomšić je kazala da je Ambienta jedan od najprepoznatljivijih brendova Velesajma, a drvoprerađivačka industrija šampion hrvatskog izvoza. „Ovaj sajam vidimo kao platformu koja spaja dizajn, inovacije, proizvodnju i sve bitne faktore u industriji. Ove godine smo odlučili donijeti novu priču o ideji, dizajnu, arhitekturi, građenju, stanovanju i kvalitetnim hrvatskim proizvodima“, rekla je Tomčić, dodavši da je napravljen i tehnološki iskorak putem posebne aplikacije.

Dina Tomšić.jpgDirektorica Zagrebačkog Velesajma Dina Tomšić; Izvor: HGK

 

Hrvatska gospodarska komora je suorganizator 46. Ambiente, a ove godine 35 članica Udruženja drvno-prerađivačke industrije HGK izlaže na Ambienti uz 50 postotnu financijsku potporu Komore.

Novi koncept Ambiente u deset paviljona Zagrebačkog velesajma donosi ponudu 461 domaćeg i inozemnog izlagača iz 28 zemalja. Sajam je proširen i novim tematskim područjima: namještaj i unutarnje uređenje te industrijski program, građenje i opremanje, HoReCa – living kitchen i art fair Zagreb.

dvorana (1).jpgSudionici događanja; Izvor: HGK