Radionica za poduzetnike održana je u Domu kulture u Pločama
Izvor: HGK

Do poduzetnika u svim dijelovima županije


Objavljeno: 31. 03. 2021. , Ažurirano: 31. 03. 2021.


Informiranost i upućenost u dostupna sredstva, mjere i usluge za olakšavanje i potporu poslovanja od iznimne su i ključne važnosti uvijek, a posebno u izazovnim poslovnim vremenima. Kako bi s poduzetnicima iz svih dijelova županije podijelili aktualne informacije i približili im mogućnosti koje su im na raspolaganju, predstavnici HGK – Županijske komore Split održali su 29. ožujka radionice za poduzetnike u Podbablju i Pločama te 30. ožujka u Vrgorcu. 

''U ovim za gospodarstvo teškim vremenima, cilj nam je upoznati poduzetnike iz prve ruke s dostupnim potporama za očuvanje i razvoj poslovanja, kao i mogućnostima koje su im na raspolaganju putem Hrvatske gospodarske komore'', poručili su iz Županijske komore Split. Radionice su organizirane u suradnji s Poduzetničkim centrom Vrgorac, a u okviru projekta Usluge za MSP-ove putem poduzetničkih potpornih institucija (PPI).

radionica u Podbablju.jpg
Radionica za poduzetnike u Podbablju; Izvor: HGK.


Sudionicima radionica predstavljene su nacionalne i lokalne potpore gospodarstvenicima za očuvanje i razvoj poslovanja, od zajmova i kredita do bespovratnih sredstava, odnosno mjera. Također su upoznati s raznovrsnim aktivnostima i uslugama Hrvatske gospodarske komore, a posebno s novom platformom Digitalna komora, kojom je HGK digitalizirala svoje te olakšala poslovanje svojih članica. Digitalna komora uključuje osam e-usluga (e-financiranje, e-javne ovlasti, e-članice, e-zakonodavstvo, e-sajmovi i promocije, e-pokreni poslovanje, e-gospodarske informacije i e-edukacije), a u planu su i neke nove. Upravo je pandemija do kraja osvijestila nužnost i važnost digitalizacije, koja je posebno značajna za udaljenija područja i otoke, jer omogućava povezanost kada ista nije fizički moguća i time nastavak poslovanja.

Poduzetnici su informirani i o znakovima kvalitete HGK, Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko. Ovi znakovi kupcima jamče da se radi o proizvodima i uslugama iznimne kvalitete pri čijoj su proizvodnji poštivani najviši standardi, a proizvodima i uslugama koji ih nose daju prepoznatljivost i omogućuju bolje pozicioniranje na tržištu. U Hrvatskoj je trenutno 181 tvrtka nositelj ovih znakova te je ukupno 309 dodijeljenih znakova. Širok je raspon proizvoda i usluga koji se mogu brendirati, pa tako u Splitsko-dalmatinskoj županiji ove prestižne znakove nose prehrambeni proizvodi (pršut, panceta, maslinovo ulje, vina), ali i trikotažni odjevni predmeti, namještaj, usluge poduke, smještaja i drugo.

radionica u Vrgorcu.jpg
Radionica održana u Poduzetničkom centru Vrgorac; Izvor: HGK.


Naglašen je aktualni projekt sudjelovanja domaćih proizvođača u obnovi nakon potresa pod nazivom Ugradimo hrvatsko te online baza HGK domaćih tvrtki i proizvoda Katalog hrvatskih proizvoda, ali i općepoznate tradicionalne akcije poput akcije Kupujmo hrvatsko.

Posebno su predstavljene aktivnosti Županijske komore Split te mogućnosti uključivanja poduzetnika i njihovo djelovanje u 33 strukovna tijela pri splitskoj Komori, u rasponu od turizma, poljoprivrede, do prijevoza, industrije, trgovine i dr.

Radionice, koje su naišle na dobar odaziv i interes lokalnih poduzetnika, održane su uz pridržavanje svih epidemioloških mjera.