Izvor: Pixabay

Ciklus radionica Employer Branding strategija – ključ uspjeha u razvoju uključive i poželjne organizacije


Objavljeno: 13. 01. 2025. , Ažurirano: 14. 04. 2025.


Hrvatska gospodarska komora i Međunarodna trgovačka komora (ICC) Hrvatska u suradnji sa savjetničkom kućom Spring+shift (donedavno Hauska i Partner) organiziraju ciklus radionica pod nazivom Employer Branding strategija – ključ uspjeha u razvoju uključive i poželjne organizacije, posvećenih razvoju uključivih organizacija i izradi strategije employer branda.

Četvrta, ujedno i zadnja radionica u sklopu ciklusa pod nazivom Provedba strategije privlačenja i zadržavanja zaposlenika, održat će se 7. svibnja 2025. godine, od 10 do 14 sati u Hrvatskoj gospodarskoj komori, na adresi Rooseveltov trg 2, Zagreb (dvorana C, prizemlje).

O ciklusu

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, organizacije koje uspijevaju privući i zadržati ključne talente osiguravaju si stratešku prednost. No, kako izgraditi radno okruženje koje odražava uključivost, privlači prave ljude i podržava ostvarenje poslovnih ciljeva?

Snažan employer brand pomaže poduzećima u isticanju na tržištu rada, privlačeći najbolje kandidate koji se identificiraju s njihovim vrijednostima i kulturom. Također, pozitivan imidž poslodavca povećava angažman i lojalnost postojećih zaposlenika, smanjujući njihovu fluktuaciju. Ujedno doprinosi reputaciji poduzeća, što može pozitivno utjecati na klijente, partnere i investitore, dok istovremeno utječe na snižavanje troškova regrutacije i poboljšanje radne atmosfere.

Ključne teme ciklusa

  • što čini privlačnu i uključivu organizaciju? (organizacijska kultura, ESG regulativa, očekivanja zaposlenika)
  • postavljanje ciljeva i analiza trenutnog stanja poslodavca
  • kreiranje profila zaposlenika (employee persona).

Što možete očekivati?

  • praktičan rad na stvarnim izazovima: svaka radionica uključuje hands-on aktivnosti, razmjenu znanja i primjera dobre prakse
  • modularni pristup: program je osmišljen kao cjelina, ali omogućuje i sudjelovanje na pojedinačnim radionicama
  • izgradnja strategije korak po korak: polaznici će kroz radionice izraditi alate za analizu trenutnog stanja, definiranje ciljeva i profiliranje ciljanih zaposlenika te plan implementacije.

Ishodi programa

Tijekom programa polaznici će steći znanja i alate za stvaranje dugoročnog pristupa koji obuhvaća sve ključne aspekte – od razumijevanja organizacijske kulture i trendova na tržištu rada, do konkretnih koraka u privlačenju i zadržavanju zaposlenika.

Također, istražit ćemo kako zahtjevi ESG-a i razne regulative utječu na oblikovanje branda poslodavca, potičući organizacije na usvajanje uključivih i održivih praksi.

Polaznici će steći razumijevanje: 

  • alata za izradu strategije branda poslodavca
  • procesa i integracije employer brandinga u sve procese odjela ljudskih potencijala i u kompaniju
  • regulative koja potiče organizacije na usvajanje načela održivog razvoja u S segmentu (social – zaposlenici)

Kome su radionice namijenjene?

Program radionica je namijenjen stručnjacima u ljudskim resursima i komunikacijskim stručnjacima, menadžmentu, vlasnicima poduzeća, svima koji se bave unapređenjem i razvojem organizacije te su aktivni u kreiranju employer branda kroz interne i eksterne projekte.

Predavačice

  • Sanja Petek Mujačić, partnerica i direktorica konzultantske kuće Spring+shitft (donedavno Hauska i Partner); stručnjakinja u području organizacijskog razvoja; certificirani executive i timski coach; NLP praktičar te polaznik certifikacije Gestalt praktičara u organizacijskom okruženju
  • Karla Landripet Mifka, savjetnica za organizacijski razvoj s višegodišnjim iskustvom u radu i razvoju brendova poslodavaca u IT industriji, Spring+shitft.
 

 dimenzije (1).png

 

Radionica 4: Provedba strategije privlačenja i zadržavanja zaposlenika7. svibnja 2025. godine

Teme:

  • definiranje employer value proposition-a (srž strategije)
  • plan implementacije kroz HR inicijative
  • uloga komunikacije u kreiranju privlačenja organizacije
  • strategije privlačenja (vanjska komunikacija)
  • interna komunikacija.

Ciljevi:

  • naučiti kako definirati employee value proposition, tj. centralnu točku vaše strategije po kojoj se razlikujete od drugih poslodavaca
  • naučiti kako aktivirati strategiju kroz razne HR, komunikacijske i ostale inicijative umjerene trenutnim zaposlenicima, ali i onima koje želite privući u svoju organizaciju.

 Iznosi kotizacije

  • cijena za nečlanove ICC-ja Hrvatska i/ili tvrtke koje ne plaćaju članarinu HGK: 100,00€ + PDV
  • cijena za članove ICC-ja Hrvatska (popis članica ICC-ja Hrvatska) i/ili tvrtke koje plaćaju članarinu HGK: 80,00€ + PDV
  • napomena: kotizacija se ne bilježi kao konzumirana usluga iz članarine HGK
  • 10 % popusta za prijavu 3 ili više sudionika iz iste pravne osobe
  • napomena: popusti se ne zbrajaju.

 Kotizacija uključuje

  • prisustvo na radionici
  • radne materijale tijekom i nakon radionice (prezentacija izlagača bit će poslana sudionicima putem e-maila)
  • pauzu za kavu
  • potvrda o sudjelovanju.

Prijava

  • prijava je obvezna putem Digitalne komore na POVEZNICI (molimo slijedite upute za prijavu u nastavku*)
  • da biste pristupili poveznici za prijavu morate prethodno biti registrirani u Digitalnoj komori
  • napomena: maksimalan broj polaznika je ograničen
  • rok za prijavu sudionika: 5. svibnja 2025.
  • rok za uplatu kotizacije: 6. svibnja 2025.

*Upute za prijavu putem Digitalne komore:

1. korak: prijava/registracija na Digitalnoj komori:

  • polaznici zaposlenici pravne osobe koji nisu registrirani ili nisu povezani s poslovnim subjektom: molimo obratite se na atomulic@hgk.hr kako bismo Vas registrirali ili spojili Vaš profil s poslovnim subjektom
  • fizičke osobe: ukoliko niste registrirani u Digitalnoj komori, možete se registrirati ovdje, a upute za registraciju možete pronaći ovdje.

2. korak: prijava na edukaciju:

  • nakon registracije na Digitalnoj komori, ponovno kliknuti na poveznicu edukacije u svrhu prijave na edukaciju i popuniti tražene podatke o polazniku
  • svaki polaznik se mora zasebno prijaviti putem svojeg profila (grupna prijava nije moguća)
  • ukoliko vam je potreban grupni predračun, molimo najaviti putem e-maila na atomulic@hgk.hr.

Politika otkazivanja

  • prijavom prihvaćate Uvjete prijave i otkazivanja za edukacije u organizaciji ICC-ja Hrvatska;
  • napomena: prijava je obvezujuća od trenutka zaprimanja i prihvaćanja od strane ICC-ja Hrvatska;  u slučaju odustanka od sudjelovanja, sudionik je dužan sudjelovanje otkazati pisanim putem najkasnije 5 dana prije predviđenog dana događaja, u kojem slučaju će biti izvršen povrat u visini 50 % iznosa kotizacijeu slučaju da sudionik otkaže sudjelovanje nakon ovog roka, povrat kotizacije uplaćene prema predračunu neće biti moguća; ukoliko sudionik nije uplatio kotizaciju prema predračunu, kotizacija će u potpunosti biti naplaćena  putem računa izdanog nakon održanog događaja.

 

Održane radionice:

  • radionica 1.: Privlačna i uključiva organizacija – trendovi i regulativa u S (social) segmentu, 5. veljače 2025.
  • radionica 2.: Kako vas trenutno vide zaposlenici, a kakav poslodavac želite biti?, 5. ožujka 2025.
  • radionica 3: Razvoj persona – ključ za privlačenje i zadržavanje zaposlenika, 9. travnja 2025.

 

Osoba za kontakt

Za sva dodatna pitanja vezana uz organizaciju radionica možete se obratiti:

  • Ana Marguerite Tomulić, samostalna savjetnica, HGK/ICC Hrvatska (e-adresa: atomulic@hgk.hr; tel.: 01/ 4561-553).