Ciklus radionica Employer Branding strategija – ključ uspjeha u razvoju uključive i poželjne organizacije

Izvor: Pixabay
Ciklus radionica Employer Branding strategija – ključ uspjeha u razvoju uključive i poželjne organizacije
Objavljeno: 13. 01. 2025. , Ažurirano: 14. 04. 2025.

Izvor: Pixabay
Hrvatska gospodarska komora i Međunarodna trgovačka komora (ICC) Hrvatska u suradnji sa savjetničkom kućom Spring+shift (donedavno Hauska i Partner) organiziraju ciklus radionica pod nazivom Employer Branding strategija – ključ uspjeha u razvoju uključive i poželjne organizacije, posvećenih razvoju uključivih organizacija i izradi strategije employer branda.
Četvrta, ujedno i zadnja radionica u sklopu ciklusa pod nazivom Provedba strategije privlačenja i zadržavanja zaposlenika, održat će se 7. svibnja 2025. godine, od 10 do 14 sati u Hrvatskoj gospodarskoj komori, na adresi Rooseveltov trg 2, Zagreb (dvorana C, prizemlje).
O ciklusu
U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, organizacije koje uspijevaju privući i zadržati ključne talente osiguravaju si stratešku prednost. No, kako izgraditi radno okruženje koje odražava uključivost, privlači prave ljude i podržava ostvarenje poslovnih ciljeva?
Snažan employer brand pomaže poduzećima u isticanju na tržištu rada, privlačeći najbolje kandidate koji se identificiraju s njihovim vrijednostima i kulturom. Također, pozitivan imidž poslodavca povećava angažman i lojalnost postojećih zaposlenika, smanjujući njihovu fluktuaciju. Ujedno doprinosi reputaciji poduzeća, što može pozitivno utjecati na klijente, partnere i investitore, dok istovremeno utječe na snižavanje troškova regrutacije i poboljšanje radne atmosfere.
Ključne teme ciklusa
- što čini privlačnu i uključivu organizaciju? (organizacijska kultura, ESG regulativa, očekivanja zaposlenika)
- postavljanje ciljeva i analiza trenutnog stanja poslodavca
- kreiranje profila zaposlenika (employee persona).
Što možete očekivati?
- praktičan rad na stvarnim izazovima: svaka radionica uključuje hands-on aktivnosti, razmjenu znanja i primjera dobre prakse
- modularni pristup: program je osmišljen kao cjelina, ali omogućuje i sudjelovanje na pojedinačnim radionicama
- izgradnja strategije korak po korak: polaznici će kroz radionice izraditi alate za analizu trenutnog stanja, definiranje ciljeva i profiliranje ciljanih zaposlenika te plan implementacije.
Ishodi programa
Tijekom programa polaznici će steći znanja i alate za stvaranje dugoročnog pristupa koji obuhvaća sve ključne aspekte – od razumijevanja organizacijske kulture i trendova na tržištu rada, do konkretnih koraka u privlačenju i zadržavanju zaposlenika.
Također, istražit ćemo kako zahtjevi ESG-a i razne regulative utječu na oblikovanje branda poslodavca, potičući organizacije na usvajanje uključivih i održivih praksi.
Polaznici će steći razumijevanje:
- alata za izradu strategije branda poslodavca
- procesa i integracije employer brandinga u sve procese odjela ljudskih potencijala i u kompaniju
- regulative koja potiče organizacije na usvajanje načela održivog razvoja u S segmentu (social – zaposlenici)
Kome su radionice namijenjene?
Program radionica je namijenjen stručnjacima u ljudskim resursima i komunikacijskim stručnjacima, menadžmentu, vlasnicima poduzeća, svima koji se bave unapređenjem i razvojem organizacije te su aktivni u kreiranju employer branda kroz interne i eksterne projekte.
Predavačice
- Sanja Petek Mujačić, partnerica i direktorica konzultantske kuće Spring+shitft (donedavno Hauska i Partner); stručnjakinja u području organizacijskog razvoja; certificirani executive i timski coach; NLP praktičar te polaznik certifikacije Gestalt praktičara u organizacijskom okruženju
- Karla Landripet Mifka, savjetnica za organizacijski razvoj s višegodišnjim iskustvom u radu i razvoju brendova poslodavaca u IT industriji, Spring+shitft.
Radionica 4: Provedba strategije privlačenja i zadržavanja zaposlenika, 7. svibnja 2025. godine
Teme:
- definiranje employer value proposition-a (srž strategije)
- plan implementacije kroz HR inicijative
- uloga komunikacije u kreiranju privlačenja organizacije
- strategije privlačenja (vanjska komunikacija)
- interna komunikacija.
Ciljevi:
- naučiti kako definirati employee value proposition, tj. centralnu točku vaše strategije po kojoj se razlikujete od drugih poslodavaca
- naučiti kako aktivirati strategiju kroz razne HR, komunikacijske i ostale inicijative umjerene trenutnim zaposlenicima, ali i onima koje želite privući u svoju organizaciju.
Iznosi kotizacije
- cijena za nečlanove ICC-ja Hrvatska i/ili tvrtke koje ne plaćaju članarinu HGK: 100,00€ + PDV
- cijena za članove ICC-ja Hrvatska (popis članica ICC-ja Hrvatska) i/ili tvrtke koje plaćaju članarinu HGK: 80,00€ + PDV
- napomena: kotizacija se ne bilježi kao konzumirana usluga iz članarine HGK
- 10 % popusta za prijavu 3 ili više sudionika iz iste pravne osobe
- napomena: popusti se ne zbrajaju.
Kotizacija uključuje
- prisustvo na radionici
- radne materijale tijekom i nakon radionice (prezentacija izlagača bit će poslana sudionicima putem e-maila)
- pauzu za kavu
- potvrda o sudjelovanju.
Prijava
- prijava je obvezna putem Digitalne komore na POVEZNICI (molimo slijedite upute za prijavu u nastavku*)
- da biste pristupili poveznici za prijavu morate prethodno biti registrirani u Digitalnoj komori
- napomena: maksimalan broj polaznika je ograničen
- rok za prijavu sudionika: 5. svibnja 2025.
- rok za uplatu kotizacije: 6. svibnja 2025.
*Upute za prijavu putem Digitalne komore:
1. korak: prijava/registracija na Digitalnoj komori:
- polaznici zaposlenici pravne osobe koji nisu registrirani ili nisu povezani s poslovnim subjektom: molimo obratite se na atomulic@hgk.hr kako bismo Vas registrirali ili spojili Vaš profil s poslovnim subjektom
- fizičke osobe: ukoliko niste registrirani u Digitalnoj komori, možete se registrirati ovdje, a upute za registraciju možete pronaći ovdje.
2. korak: prijava na edukaciju:
- nakon registracije na Digitalnoj komori, ponovno kliknuti na poveznicu edukacije u svrhu prijave na edukaciju i popuniti tražene podatke o polazniku
- svaki polaznik se mora zasebno prijaviti putem svojeg profila (grupna prijava nije moguća)
- ukoliko vam je potreban grupni predračun, molimo najaviti putem e-maila na atomulic@hgk.hr.
Politika otkazivanja
- prijavom prihvaćate Uvjete prijave i otkazivanja za edukacije u organizaciji ICC-ja Hrvatska;
- napomena: prijava je obvezujuća od trenutka zaprimanja i prihvaćanja od strane ICC-ja Hrvatska; u slučaju odustanka od sudjelovanja, sudionik je dužan sudjelovanje otkazati pisanim putem najkasnije 5 dana prije predviđenog dana događaja, u kojem slučaju će biti izvršen povrat u visini 50 % iznosa kotizacije; u slučaju da sudionik otkaže sudjelovanje nakon ovog roka, povrat kotizacije uplaćene prema predračunu neće biti moguća; ukoliko sudionik nije uplatio kotizaciju prema predračunu, kotizacija će u potpunosti biti naplaćena putem računa izdanog nakon održanog događaja.
Održane radionice:
- radionica 1.: Privlačna i uključiva organizacija – trendovi i regulativa u S (social) segmentu, 5. veljače 2025.
- radionica 2.: Kako vas trenutno vide zaposlenici, a kakav poslodavac želite biti?, 5. ožujka 2025.
- radionica 3: Razvoj persona – ključ za privlačenje i zadržavanje zaposlenika, 9. travnja 2025.
Osoba za kontakt
Za sva dodatna pitanja vezana uz organizaciju radionica možete se obratiti:
- Ana Marguerite Tomulić, samostalna savjetnica, HGK/ICC Hrvatska (e-adresa: atomulic@hgk.hr; tel.: 01/ 4561-553).