Prezentacija usluga Centra za mirenje pri HGK udrugama potrošača
Prezentacija usluga Centra za mirenje pri HGK udrugama potrošača
Objavljeno: 18. 02. 2019. , Ažurirano: 26. 02. 2019.
Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u studenomu je 2017. godine započelo s provođenjem ciklusa stručnih edukacija namijenjenih udrugama za zaštitu potrošača u Republici Hrvatskoj.
Ciklus edukacije udruga za zaštitu potrošača; Sustav alternativnog rješavanja potrošačkih sporova u Republici Hrvatskoj, održan je 15. veljače, a sudjelovali su predstavnici 12 udruga za zaštitu potrošača.
Tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova predstavila su svoj rad i dosadašnje pozitivne prakse u provođenju alternativnog rješavanja potrošačkih sporova kako bi se udruge za zaštitu potrošača educirale o prednostima sustava alternativnog rješavanja potrošačkih sporova u Republici Hrvatskoj.
Tajnica Centra za mirenje pri HGK Mirjana Košec predstavila je usluge Centra za mirenje i prednosti rješavanja sporova mirenjem, kao jednim od najučinkovitijih načina rješavanja sporova.