Kako razviti dobru strategiju za digitalnu transformaciju poslovanja?

Izvor: EDIH CROBOHUB++
Kako razviti dobru strategiju za digitalnu transformaciju poslovanja?
Objavljeno: 14. 03. 2025. , Ažurirano: 14. 03. 2025.

Izvor: EDIH CROBOHUB++
Odgovor na ovo pitanje dobili su sudionici još jedne u nizu edukacija "Strategija digitalne transformacije poslovanja", održane u okviru projekta EDIH CROBOHUB++ u Zagrebu 11. i 12. ožujka 2025. u Hrvatskoj gospodarskoj komori. Ova dvodnevna edukacija okupila je predstavnike malih i srednjih poduzeća s ciljem jačanja kompetencija i razumijevanja procesa digitalne transformacije.
U uvodnom obraćanju organizator je sudionicima predstavio projekt i njegove usluge koje su na raspolaganju poduzećima.
Vedran Antoljak iz konzultantske kuće Best Advisory, istaknuti stručnjak za digitalnu transformaciju, strateško savjetovanje i poslovnu agilnost, uveo je sudionike u sam pojam digitalne transformacije, prezentirao zašto je ona važna, koji su ključni čimbenici njene uspješnosti, a koje su najvažnije koristi i očekivani učinci digitalne transformacije poslovanja te što je potrebno napraviti prije početka ovog procesa. Također je kroz studije slučaja prezentirao primjere poslovnih subjekata koji su se prilagodili digitalnom dobu i značaj digitalne transformacije za njihov uspjeh.
Izvor: EDIH CROBOHUB++
Drugi dan edukacije kroz izlaganja potpredsjednika HGK Tomislava Radoša i Krunoslava Risa iz tvrtke Lumen spei, specijalizirane za digitalnu transformaciju i razvoj softverskih rješenja, sudionici su se upoznali s time kako pripremiti organizaciju za digitalnu transformaciju poslovanja, odnosno koji resursi su im potrebni za uspješnu implementaciju digitalne strategije, kako definirati i razraditi novi poslovni model usmjeren na digitalnu transformaciju, koji su ključni čimbenici njene uspješne implementacije te kako operativno upravljati digitalnom transformacijom i mjeriti njenu uspješnost.
Izvor: EDIH CROBOHUB++
Tvrtke koje su sudjelovale na edukaciji imaju priliku za procjenu digitalne zrelosti, što je jedna od usluga EDIH-a dostupna poduzećima. Procjenom digitalne zrelosti poduzeća mogu dobiti smjernice i preporuke za razvoj jasne strategije digitalne transformacije, dok EDIH dobiva vrijedne povratne informacije za kreiranje budućih usluga namijenjenih poduzećima.
Održana edukacija dio je serije edukativnih događanja o izradi strategije digitalne transformacije, a provodi se u okviru projekta EDIH CROBOHUB++, sufinanciranog iz programa Digitalna Europa 2021. – 2027. te od strane Ministarstva gospodarstva kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti (NPOO).
Za sve zainteresirane, u planu su još dvije edukacije do kraja ove godine, u mjesecu lipnju i studenom. Pozivamo tvrtke da prate digitalne kanale Hrvatske gospodarske komore i EDIH CROBOHUB++ te nam se pridruže na nekoj od sljedećih edukacija.