Izvor: HGK

Čarteraši u prvih deset mjeseci potrošili 4,8 milijardi kuna


Objavljeno: 18. 11. 2019. , Ažurirano: 18. 11. 2019.


„Čarter biznis čini najvažniji segment nautičkog turizma u Hrvatskoj, a i u ovoj sezoni je to dokazao prevladavši sve poteškoće u bookingu. Nadam se da ćete na ovom skupu i B2B sastancima ostvariti sve ciljeve koje ste zacrtali i potvrditi sva vaša očekivanja za iduću godinu“, istaknuo je Ivan Soža, predsjednik HGK – ŽK Šibenik koji je u ime Hrvatske gospodarske komore kao pokrovitelja, otvorio Booking Manager Summit, prvu konferenciju na svijetu usmjerenu edukaciji i umrežavanju yacht čarter profesionalaca.

Ivan Soža.JPGIvan Soža; Izvor: HGK

Snagu hrvatskog čarter tržišta pokazuju i brojke – vodeći smo u svijetu s više od 4 500 plovila, 140 luka nautičkog turizma i s oko 17.000 vezova, a potrošnja čarter gostiju se do kraja desetog mjeseca ove godine procjenjuje na 4,8 milijardi kuna. Više od 30 posto tog novca troši se u druge oblike turizma, od kulturnog do vinske i gastronomske ponude, a iz HGK poručuju kako povezivanjem treba povećavati taj udio i potrošnju u čarteru, a ne samo broj plovila i noćenja te postići održiviji razvoj.

Stoga ne čudi da je konferencija okupila brojne predstavnike čarter industrije iz 30 zemalja svijeta kao i vodeće stručnjake za digitalne platforme te porezne savjetnike koji će održati predavanja specijalizirana upravo za čarter industriju. U sklopu dvodnevnog programa održat će se i brojne panel diskusije te predavanja na kojima će svoja znanja podijeliti neki od najcjenjenijih stručnjaka iz područja marketinga i prodaje poput Daniela Disneya, Chrisa Simmancea, Rica Rodrigueza i Daniela G. Siegela. Uz renomirane svjetske predavače, posjetitelji će imati priliku čuti i poznate domaće stručnjake poput Damira Hoyke i Davora Bilmana.

Cilj Booking Manager Summita je edukacija cjelokupnog tržišta na svim područjima koja su im potrebna u svakodnevnom poslovanju i susretanju s izazovima dinamične čarter industrije. Naglasak je na edukaciji i stvaranju novih partnerstva, kao i promoviranju poduzetništva i turizma.