B2B razgovori
Izvor: Predstavništvo HTZ-a u Francuskoj

2020. obećavajuća za emitivno francusko tržište


Objavljeno: 02. 12. 2019. , Ažurirano: 03. 12. 2019.


Turistička ponuda Splitsko-dalmatinske županije i Splita predstavile su se 28. studenoga brojnim francuskim turističkim djelatnicima u Veleposlanstvu Republike Hrvatske u Parizu.

Predstavljanje je organizirala HGK – Županijska komora Split u suradnji s turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije i grada Splita, predstavništvom HTZ-a u Parizu te Veleposlanstvom RH u Francuskoj, a prisustvovale su mu brojne turističke agencije, hotelijeri i predstavnici medija. Događaj je otvorio i skup pozdravio hrvatski veleposlanik u Francuskoj Filip Vučak.

Prema riječima čelnih ljudi HGK – ŽK Split i Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, Joze Tomaša i Joška Stelle, cilj je posjeta dodatno predstavljanje naše turističke ponude na izuzetno važnom francuskom tržištu, s kojeg bilježimo rastući interes i povećani broj dolazaka, kako bi se taj pozitivni trend nastavio i unaprijedio.

1.jpg
S lijeva na desno: Nataša Bušić, koordinatorica za turizam ŽK Split, Joze Tomaš, predsjednik HGK – ŽK Split, Filip Vučak, hrvatski veleposlanik u Francuskoj, Duje Vulas, predstavnik TZ Grada Splita, Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije, i Daniela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj; Izvor: Predstavništvo HTZ-a u Francuskoj.


U dalmatinskom su izaslanstvu bili predstavnici više od dvadeset turističkih tvrtki, većinom putničkih agencija i hotela među kojima su i neke od najvećih hrvatskih putničkih agencija, a kojima je ovaj posjet omogućio susrete i direktne poslovne razgovore sa 60-ak francuskih partnera.

''Susreti su prošli izvrsno, iznad naših očekivanja, a razgovori s francuskim agentima i poslovnim partnera su bili vrlo kvalitetni i dinamični'', rekao je jedan od članova izaslanstva, predsjednik Strukovne grupacije putničkih agencija ŽK Split i vlasnik agencije Shuttle d.o.o. Dragan Kostadinović, zahvalivši se svima uključenima u organizaciju.

3.jpg
B2B razgovori; Izvor: Predstavništvo HTZ-a u Francuskoj.


S francuske strane, odazvali su se neki od najznačajnijih francuskih turoperatora, kao što su TUI, Top of Travel, Karavel, NG Travel, Voyageur du monde, ali i brojne specijalizirane i opće agencije poput Arts et Vie, La Ballaguerre, UCPA, CELT voyage. Događaju su također prisustvovali i vodeći B2B turistički mediji među kojima i najznačajniji TourMag i Echo Touristique. Uz zrakoplovne kompanije Croatia Airlines i Air France, predstavila se i zračna kompanija Volotea, koja svake godine uvodi brojne nove direktne letove iz Francuske, pa je tako zahvaljujući ovoj niskobudžetnoj zračnoj kompaniji Splitsko-dalmatinska županija odnedavno dostupna ne samo stanovnicima Pariza nego i Lyona, Nantesa, Nice, Bordeauxa, Toulousea i Marseillesa. Ovakav veliki interes za ovaj skup ne iznenađuje, poručili su iz predstavništva HTZ-a u Francuskoj, budući da se radi o regiji koja posljednjih godina privlači najveći broj francuskih posjetitelja.

Na skupu je sklopljeno niz konkretnih poslova, što je dokaz da ovakve poslovne delegacije, koje uključuju direktne B2B razgovore, daju i najkonkretnije rezultate. A ovim je HGK također još jednom pokazala spremnost da osluškuje potrebe gospodarstva i inicira događanja u skladu s tim potrebama.

 

4.jpg
B2B razgovori; Izvor: Predstavništvo HTZ-a u Francuskoj.


Koliko nam je francusko tržište važno i koliko raste interes Francuza za Splitom i Dalmacijom najbolje govore brojke. Tako su u prvih deset mjeseci ove godine gosti iz Francuske ostvarili gotovo 170 tisuća dolazaka i nešto više od 723 tisuće noćenja u Splitsko-dalmatinskoj županiji, što je povećanje od 7% u dolascima i 8% u noćenjima u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Za sam Split pokazatelji su još i bolji – Francuzi su na visokom 4. mjestu prema broju ostvarenih dolazaka i noćenja u Splitu od siječnja do listopada ove godine te bilježimo povećanje od 12,5% u njihovim dolascima i čak 19% u noćenjima.

Jednako je važna i činjenica da su francuski turisti velikim dijelom zainteresirani za posebne, selektivne oblike turizma, kulturni turizam, autohtonu enogastro ponudu, kao i za dolazak u periodima pred i posezone, što upravo ide u prilog razvoja cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj.