Autor: Krug - Ogranak Istra

Održana 1. nacionalna konferencija Cjelogodišnji turizam na krilima uspješnih poduzetnica


Objavljeno: 06. 03. 2018. , Ažurirano: 07. 03. 2018.


Hrvatska udruga poslovnih žena Krug - Ogranak Istra i HGK ŽK Pula, organizirali su, 2. i 3. ožujka u Puli prvu nacionalnu konferenciju Cjelogodišnji turizam na krilima uspješnih poduzetnica. Konferencija je kroz panele i stručne prezentacije okupila čelnice uprava velikih turističkih kompanija, male poduzetnice i stručnjake za EU projekte, koji su razmijenili iskustva u razvoju novog proizvoda i stvaranju destinacijske izvrsnosti te produženja predsezone i posezone.

Predstavnice najvećih investitora u turističku industriju u Hrvatskoj istaknule su kako su nove investicije velika prilika za male poduzetnike kroz značajniji plasman njihovih proizvoda i usluga. Pritom visoka kvaliteta turističkog proizvoda znači i tržište za najkvalitetnije maslinovo ulje, vino, tartufe, prerađevine od autohtonih pasmina, eko proizvode i sl. Poseban naglasak konferencije bio je na digitalizaciji, koja putem inovacija malih poduzetnika doprinosi podizanju konkurentnosti.

Predsjednica Hrvatske udruge poslovnih žena KRUG Gordana Restović ističe kako kako ova konferencija dokazuje i pokazuje da žene mogu biti uspješne poduzetnice te je okupljene pozvala na umrežavanje kako bi se što većem broju žena pružile nove mogućnosti. Predsjednica Udruge Krug – Ogranak Istra Gordana Deranja pojašnjava kako se poduzetništvom u Hrvatskoj bavi svega 30 posto žena, dok je njihova zastupljenost puno manja ako se promatraju rukovodeće pozicije u tvrtkama. Žene se moraju same motivirati i međusobno se podupirati, a to čine lobiranjem i umrežavanjem, zaključuje Deranja. Predsjednica HGK ŽK Pula Jasna Jaklin Majetić napominje kako je nužno stvoriti okruženje koje će imati više senzibiliteta za probleme koje sputavaju žene u započinjanju i kreiranju poduzetničke priče.

Zaključak je konferencije kako velike turističke kompanije snažno kreiraju visoku razinu turističke usluge i konkurentan proizvod, stvarajući destinacijsku privlačnost i atraktivnost, te investicijama i strateškim planovima otvaraju priliku malim poduzetnicima za plasman. Poduzetnice u Istarskoj županiji svojim su kreativnim i inovativnim proizvodima i uspješnim projektima stvorile paletu visokokvalitetnih proizvoda od kozmetike, wellness usluge, hrane i suvenira, te posebnih cjelogodišnjih  programa za goste koji podižu ljestvicu kvalitete te tako doprinijele produženju turističke sezone izvan glavne sezone.

Sudionice konferencije posjetile su i proizvođače radi upoznavanja s primjerima dobre prakse – Muzej maslinovog ulja u Puli, Eko muzej u Vodnjanu, Agroturizam Ograde, kamp Polidor, obiteljsku tvrtku Pjenušci Peršurić i destileriju Aura u Buzetu.