Održan radni sastanak s predstavnicima Gradske uprave Zadar o donošenju nove odluke o određivanju i uređenju prometa dostavnih vozila na području pješačke zone Poluotok


Objavljeno: 30. 01. 2018. , Ažurirano: 01. 02. 2018.


Radni sastanak predstavnika tvrtki iz više gospodarskih sektora s predstavnicima Gradske uprave Zadar održan je 31. siječnja u HGK – Županijskoj komori Zadar.

Tema je sastanka bila donošenje nove odluke o određivanju i uređenju prometa dostavnih vozila na području pješačke zone Poluotok.

Sastanak je otvorio direktor Županijske komore Zadar Denis Ikić. Pročelnik Upravnog odjela za EU poslove u Gradu Zadru Šime Erlić istaknuo je da je do izmjene postojeće odredbe došlo zbog niza razloga, a kao najvažniji se nameću kontinuirani godišnji porast broja pješaka na Poluotoku, osobito tijekom turističke sezone, uvrštenje zadarskih bedema na popis svjetske baštine UNESCO-a, što donosi određene nove obveze, te na temelju pozitivnih iskustva brojnih europskih gradova u rješavanju prometovanja kroz gradsku jezgru. Također je istaknuo da je dosadašnji problem bio u nadzoru provedbe postojeće odluke.

Pročelnik Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i zaštitu okoliša u Gradu Zadru Robertino Dujela istaknuo je da se najbitnija promjena, koja nastupa novom odlukom, očituje u izmijenjeni satnice u kojoj je dopušteno prometovanje dostavnim vozilima te će se prema novoj odluci produžiti dopušteno vrijeme za prometovanje dostavnim vozilima. Za potrebe dostave izvan dopuštenog vremena osigurat će se prekrcajna mjesta za pretovar koja će biti posebno označena i smještena neposredno uz ulaze/izlaze u pješačku zonu Poluotok. Prekrcajna mjesta mogu koristiti isključivo vozila s odobrenjem tijela Gradske uprave nadležnog za poslove prometa. Nadzor nad provedbom ove odluke provodit će nadležna policijska uprava i prometno redarstvo Grada Zadra, svatko u okviru svojih ovlasti te uz pomoć videonadzora za kontrolu pristupnih lokacija pješačkoj zoni.

Prisutni predstavnici gospodarskih subjekata pozdravili su donošenje nove odluke, a Gradska uprava Zadar dala im je 10 dana da se očituju o novoj odluci.