Strukovne grupe su organizacije članica koje samostalno određuju ciljeve i način rada, a pritom im Županijska komora Pula pruža administrativnu i stručnu pomoć. Djelovanje u Strukovnim grupama članicama omogućava bolju organiziranost, zastupljenost te suradnju s nacionalnim Udruženjem.

Predsjednik Strukovne grupe ICT Istre je Dean Verbanac (Inter Soft Technologies d.o.o., Pula), a zamjenik predsjednika Goran Mrvoš (Infosit d. o. o., Poreč).
Budući da informacijske tehnologije obuhvaćaju širok aspekt djelovanja, Strukovna grupa ima nekoliko potpredsjednika po pojedinim granama. Potpredsjednik Strukovne grupe za sustave automatske identifikacije je Mladen Pamić (Penta d.o.o., Pula), a Davor Brenko (Istra tech d.o.o., Pula) potpredsjednik je za poslovna rješenja u turizmu. Domagoj Ostović (Lloyds Design  d.o.o., Labin), potpredsjednik je za brendiranje IT Istre, a Branko Labinac (Agenor automatika d.o.o., Poreč) potpredsjednik za industrijsku automatizaciju.

 

Strategija brendiranje Istre kao ICT regije


Strategija brendiranja Istre kao ICT predstavljena je u Županijskoj komori Pula 21. veljače 2020.

Brendiranje Istre kao ICT regije pokrenula je Strukovna grupa ICT Istre ŽK Pula, a njen predsjednik Dean Verbanac ističe da je glavno fokusno pitanje kako se mogu iskoristiti vlastite kompetencije da se Istra učini poželjnom regijom za ICT profesionalce. "Ustanovili smo koje su naše ključne vrijednosti, koje Istra može ponuditi kao ICT destinacija, ali i koje su nam mane i problemi. Konkretno, mana nam je stručni kadar koji nedostaje. Zato mi je drago da su se skupu odazvali i predstavnici gradova i Istarske županije, fakulteta i srednjih škola. Svi zajedno možemo utjecati na stvaranje kadra, da ga zadržimo u Istri. I ne samo to - u Istru želimo dovesti i mlade ICT profesionalce", rekao je Verbanac koji je tu funkciju preuzeo od Gorana Mrvoša, izabranoga za predsjednika Udruženja za IT HGK.

Strategijom brendiranja definirano je pet vrijednosti Istre kao brenda. To su odvažnost - jer lokalne tvrtke posluju na svjetskoj razni, a zatim izvrsnost - jer takve se tvrtke ne zadovoljavaju prosječnošću. Među vrijednostima su i lokalna vrijednostotvorenost te lakoća življenja. Pritom su problematične točke poslovanja nedostatak kompetentne radne snage, pronalazak smještaja za profesionalce te birokracija.

Tvrtke iz ICT sektora koje djeluju putem Strukovne grupe ŽK Pula pokrenule su postupak brendiranja Istre kao mjesta za život, rad i učenje ICT profesionalaca. Brendiranjem se želi postići pozitivno poslovno okruženje u kojem će kompetencije sektora stvoriti značajne koristi ne samo za  ICT tvrtke već i za gospodarstvo cijele županije. Direktor ŽK Pula Damir Sirotić ističe kako je u Istri postignut visok stupanj razvoja u svim segmentima ICT djelatnosti, koja postaje partner i drugim djelatnostima, a ujedno želi pružiti nešto više i cijeloj zajednici. Stoga je brendiranje strateški interes ne samo ICT industrije već i lokalne zajednice, a pritom ICT sektor nudi poslovne prilike tvrtkama, ali i pojedincima.

Prezentaciju Strategije brendiranja Istre kao ICT destinacije na hrvatskom i engleskom jeziku možete skinuti u pratećim dokumentima na ovoj stranici.