Suizlagački štand HGK - ŽK Otočac u okviru nacionalne prezentacije HTZ-a na sajmu Ferienmesse
Izvor: ŽK Otočac

Uspješno predstavljanje Hrvatske na turističkom sajmu Ferienmesse u Beču


Objavljeno: 18. 01. 2017. , Ažurirano: 19. 01. 2017.


Županijska komora Otočac opet je od 12. do 15. siječnja organizirala predstavljanje turističke ponude Ličko-senjske županije u Beču, na turističkom sajmu za poslovnu i široku publiku Ferienmesse Wien.

Uz ovaj najveći austrijski sajam turizma u istom terminu u susjednim halama održavala se prezentacija svjetskih kuhinja – Genusswelt, a tu je i Bike Village Vienna i omiljeni Vienna Auto Show s novitetima iz auto industrije, pa su posjetitelji s pristupačnom dnevnom kartom mogli uživati u vrlo bogatom programu i velikom izboru izlagača na području turizma, gastronomije i automobila. Samo na kulinarskom i turističkom odjelu okupilo se više od 780 izlagača iz 70 različitih zemalja.

Organizirane su razne pozornice s mnogobrojnim izvedbama i predstavljanjima na glavnoj pozornici sajma, putopisne filmske reportaže u kino-prostoru sajma i zabavni programi za djecu, nagradne igre te degustacije. Sve agencije i turističke destinacije nudile su znatno niže cijene za one koji su se odlučili već sada rezervirati svoj godišnji odmor, a ovom su prigodom i aviokompanije nudile jeftinije letove. Sajam turizma vrlo je važno mjesto susreta različitih djelatnosti i predstavlja jedinstvenu platformu gdje izlagači imaju priliku izravno komunicirati s posjetiteljima te svim izlagačima omogućuje predstavljanje najnovijih turističkih trendova za nadolazeću sezonu.

U dvorani A Bečkog sajma, među mnogobrojnim zemljama izlagačima koje su predstavile svoju kulturu i turističku ponudu, posebnu pozornost Austrijanaca privlačio je štand Hrvatske, na kojemu su se, uz Hrvatsku turističku zajednicu kao glavnog izlagača, predstavljale i turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije (Makarska Rivijera), Šibensko-kninske županije i grada Zagreba te Županijska komora Otočac, Jadrolinija, Udruga obiteljskih i malih hotela, Kamping udruga Hrvatske - KUH, Jadranka kampovi Mali Lošinj, Kamp Straško – Hadria, Jadran Crikvenica, Imperial Rab, Camping Village Šimuni - otok Pag, Cresanka Cres te IN Check in Pula. Hrvatski su štandovi bili među najbolje posjećenima s obzirom na to da su velik broj posjetitelja bili upravo Austrijanci kojima je Hrvatska jedna od omiljenih ljetnih destinacija.

Štand je posjetio i direktor Predstavništva HTZ-a u Beču Ranko Vlatković, veleposlanica Republike Hrvatske u Republici Austriji  Vesna Cvjetković, zatim Tatjana Mrvoš, ekonomska savjetnica pri Veleposlanstvu RH, Anto Sluganović, predsjednik Udruge hrvatskih poduzetnika i drugi.

Na suizlagačkom štandu Županijske komore Otočac, u okviru nacionalne prezentacije Hrvatske turističke zajednice, uz promotivne materijale sustava turističkih zajednica i zaštićenih parkova prirode u Ličko-senjskoj županiji, poseban naglasak bio je na top-destinaciji Ličko-senjske županije, a to je Nacionalni park Plitvička jezera. S njima su vrlo uspješno promidžbeno povezana i ostala turistička odredišta ove županije te ponuda sedam gospodarskih turističkih subjekata koji su se pojedinačno predstavili na ovom sajmu – agencija Velebit aktivnosti j. d. o. o. iz Otočca, hotel Art iz Senja, hotel Luna iz Novalje, hotel Lika tvrtke Millem Inženjering d.o.o. iz Gospića, Hrvatski centar za autohtone vrste riba i rakova krških voda iz Otočca  i Dida Joja d. o. o. iz Ličkog Osika. Predstavnici Turističke zajednice Ličko-senjske županije i TZO Plitvička jezera, koji su uz predstavnika ŽK Otočac bili prisutni na sajmu, značajno su pridonijeli predstavljanju ukupne turističke ponude naše županije.

Turisti iz Austrije već se dugi niz godina nalaze unutar top tri tržišta s kojih se, na nacionalnoj razini, ostvaruje najviše dolazaka i noćenja. Hrvatska ima stabilan status na austrijskom tržištu te je Austrijancima u prošloj godini bila najpoželjnija turistička destinacija, čime je nakon mnogo vremena s vodeće pozicije prestigla Italiju. S obzirom na pozitivne najave, realno je očekivati da će Hrvatska i dalje ostati u samom vrhu popularnih destinacija te i u sezoni 2017. zadržati pozitivne trendove s austrijskog tržišta.

Budući da je Austrija tradicionalno jedno od najjačih emitivnih tržišta i za Ličko-senjsku županiju, naša je prisutnost na ovom sajmu vrlo važna, ali su važne i sve ostale aktivnosti koje se provode s ciljem zadržavanja austrijskih turista koji redovito posjećuju naše destinacije tijekom cijele godine te zbog privlačenja novih.