Izvor: HGK

Unatoč izazovnim vremenima koji su uzrokovali rast inflacije i kamatnih stopa, u 2022. godini ostvarili smo rekordne poslovne rezultate zahvaljujući pomno osmišljenoj strategiji, detaljnim operativnim planovima te iznimnom doprinosu svih naših zaposlenika. Rast je zabilježen u svim segmentima poslovanja ostvarivši tako bruto premijski prihod u iznosu od 196,3 milijuna eura, odnosno 20,3 posto više u odnosu na godinu prije. Bruto dobit dosegla je rekordnih 20,7 milijuna eura, što je za 4,1 milijuna eura više u odnosu na prethodnu godinu.

Kao digitalni lider u industriji osiguranja, i ove godine smo nastavili provoditi strategiju pojednostavljenja i implementaciju digitalnih alata koji nam omogućavaju da na najbrži i najjednostavniji način zadovoljimo sve potrebe naših klijenata, što je ujedno i jedna od naših ključnih strateških odrednica. Kroz optimizaciju svih svojih poslovnih procesa, omogućavamo svojim klijentima jednostavno i efikasno ugovaranje usluge u samo nekoliko klikova, a isplata štete je ostvariva u roku od dva sata od trenutka prijave odštetnog zahtjeva. Važnost digitalizacije svih procesa se posebice istaknula u trenutcima elementarnih nepogoda gdje su brzina i jednostavnost procesa ključan faktor prilikom pružanja pomoći u teškim životnim trenutcima pojedinca.

Veliki fokus stavljamo na društveno odgovorno poslovanje i brigu o zaštiti okoliša što potvrđuje činjenica da smo na razini cijele grupe Allianz četvrtu godinu zaredom proglašeni brojem jedan osigurateljnim brendom u svijetu prema popisu društva Interbrand. Kao globalni osigurateljni partner Olimpijskih i Paraolimpijskih igra promoviramo moć sporta koji nas povezuje i potičemo mlade da se bave sportom i tako šire olimpijski duh iz generaciju na generaciju. Dodatno, kroz naše desetogodišnje partnerstvo s Hrvatskim paraolimpijskim odborom pozivamo na jednakost i prihvaćanje raznolikosti, kako u sportu tako i u društvu općenito.

Podržavamo aktivnosti na kampanji HUO-a Sigurnije sutra vezane uz promicanje financijske pismenosti stanovništva i tako sudjelujemo u edukaciji javnosti o donošenju razumnih financijskih odluka i njihovim upravljanjem kako bi im dugoročno pružili osjećaj sigurnosti i značajno poboljšali kvalitetu života.