U ŽK Split održana radionica Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća
U ŽK Split održana radionica Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća
Objavljeno: 30. 09. 2016. , Ažurirano: 11. 10. 2016.
ŽK Split i CroatiaPRO Odbor koji djeluje pri Sektoru za promet i veze HGK, organizirali su radionicu “Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća” u okviru programa “Olakšavanje trgovine i transporta 2016." koja je održana 4. listopada u ŽK Split.
Cilj radionice je bio upoznati poslovne subjekte s važnošću marketinga u tržišnom gospodarstvu, njegovom ulogom u ukupnom poslovanju tvrtke kao i s izradom marketinškog plana i upravljanjem osnovnim elementima marketinškog miksa.
Na radionici su sudjelovali predstavnici tvrtki iz djelatnosti trgovine, IT sektora, konzultantskih usluga i dr.
Radionica je bila besplatna za članice Hrvatske gospodarske komore, a voditelj radionice je bio Tin Simonić.