U ŽK Split održana konferencija Putničke agencije partneri domaćinima

Vrijeme održavanja: 16.03.2017.

U četvrtak, 16. ožujka, u HGK - Županijskoj komori Split, održana je konferencija Putničke agencije partneri domaćinima. Konferencija je rezultat suradnje Sekcije Zajednice obiteljskog turizma i Strukovne grupacije putničkih agencija pri ŽK Split, a cilj joj je bio približiti pružateljima usluga smještaja u domaćinstvu (domaćinima) djelatnost putničkih agencija, koje im mogu olakšati poslovanje i omogućiti im stvaranje prednosti nužne za bolje pozicioniranje na konkurentnom turističkom tržištu.

''Navedeni oblici strukovnog povezivanja u ŽK Split su i pokrenuti upravo zbog značaja turizma za hrvatsko te posebno za splitsko-dalmatinsko gospodarstvo. Odlični turistički rezultati obvezuju na daljnji rad na podizanju kvalitete usluga i produljenju sezone. Stoga i organiziramo ovakve skupove s nadom da ćete u kontaktima naći interes za unapređenje poslovanja, pri čemu vam je HGK potpora i partner'', rekla je sudionicima u ime organizatora direktorica ŽK Split Vesna Friedl.

Na konferenciji je svoje usluge predstavilo pet putničkih agencija s područja Splitsko-dalmatinske županije, nakon čega su održani individualni poslovni razgovori privatnih iznajmljivača i predstavnika agencija.

 1.jpg

Individualni poslovni razgovori domaćina i predstavnika agencija

''Iako je rad putem portala zasigurno dobar način poslovanja, zahtjevan je po pitanju angažmana samog iznajmljivača. Putničke agencije nude različite razine usluga, od potpunog upravljanja apartmanom, do samo povremenog punjenja, prijave i odjave gostiju te ad hoc gostiju'', rekla je na skupu Nataša Bušić iz Odsjeka za turizam ŽK Split.

Broj obiteljskih iznajmljivača u Splitsko-dalmatinskoj županiji u stalnom je porastu, a već nekoliko godina zaredom u županiji je godišnje oko deset posto više pružatelja usluga obiteljskog smještaja, dok se na području grada Splita ta brojka penje i na vrtoglavih 30%.

Veliki interes za temu konferencije, više od šezdeset nazočnih domaćina, potvrda su da ovo rastuće tržište privatnog smještaja, pored trenutnoga izrazitog skoka u kvantiteti, ima potrebu i za dodatnim unapređenjem kvalitete. Pružanje usluga obiteljskog smještaja cjelokupan je poslovni proces za koji su potrebna znanja iz raznih područja poslovanja, poput primjerice marketinga, informatike, zakonskih regulativa, stranih jezika, a njih iznajmljivač može dobiti upravo u partnerskom odnosu s putničkom agencijom.