U ŽK Split održana konferencija pustolovnog turizma ActiveB2B@CentralDalmatia


Objavljeno: 13. 03. 2017. , Ažurirano: 22. 03. 2017.


U Županijskoj komori Split 21. ožujka održana je konferencija pustolovnog turizma ActiveB2B@CentralDalmatia kao rezultat suradnje Sekcije Zajednice pustolovnog turizma i Sekcije Zajednice obiteljskog turizma pri ŽK Split. Cilj je konferencije bio približiti pružateljima usluga smještaja u domaćinstvu (domaćinima) postojeću ponudu pustolovnog turizma Splitsko-dalmatinske županije, koja predstavlja mogućnost produljenja boravka gostiju, a time i produljenja sezone te bolje popunjenosti kapaciteta.

Na konferenciji se okupilo više od 50 privatnih iznajmljivača kojima su predstavljene aktivnosti pustolovnog turizma s područja Splitsko-dalmatinske županije, nakon čega su održani individualni poslovni razgovori privatnih iznajmljivača i predstavnika pustolovnih agencija.

Konferenciju je otvorila Iris Prebeg, predsjednica Sekcije Zajednice pustolovnog turizma pri ŽK Split, koja je izrazila zadovoljstvo time što danas sve više privatnih iznajmljivača želi produžiti boravak gostiju i obogatiti njihov boravak u destinaciji, što nekada nije bio slučaj.

Martina Nimac Kalcina, predsjednica Sekcije Zajednice obiteljskog turizma pri ŽK Split, istaknula je da je sve veći interes privatnih iznajmljivača za produljenje sezone. „Kako bi gost ostao duže, potrebno mu je ponuditi razlog za to. Danas smo se okupili kako bismo predstavili brojne razloge zašto bi se gost odlučio produžiti boravak u destinaciji“, naglasila je Nimac Kalcina.

 1.jpg

Suradnjom Sekcije Zajednice pustolovnog turizma pri ŽK Split i Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije tiskana je karta pustolovnih aktivnosti sa svim kontakt-podacima agencija organizatora pustolovnih aktivnosti Splitsko-dalmatinske županije koja je i uručena svim sudionicima.

Predstavnici agencija predstavili su ponude poput canyoninga, hikinga, penjanja, kayakinga, raftinga, river tubinga, ziplinea i ostalih, uz naglasak na tome da živimo na međi mora i planine te imamo cijeli spektar ponuda za sve životne skupine.

Sve se više budi svijest da je pružanje usluga obiteljskog smještaja cjelokupan poslovni proces za koji su potrebna znanja iz raznih područja, a naglasak je na dobrom poznavanju ponude destinacije kako bismo gostu omogućili što sadržajniji boravak.

 2.jpg