ŽK Pula: Održana radionica o tri stupa modernog marketinga
Izvor: HGK Županijska komora Pula
ŽK Pula: Održana radionica o tri stupa modernog marketinga
Objavljeno: 29. 02. 2016. , Ažurirano: 16. 09. 2016.
Psihologija digitalnog marketinga okreće se višesmjernoj komunikaciji s klijentima u realnom vremenu i upravo na njoj počiva temelj za razumijevanje novih stupova digitalnog marketinga danas.
ŽK Pula organizirala je u petak, 26. veljače, za tvrtke članice radionicu Tri stupa modernog marketinga, na kojoj je predavač bio Nenad Hrvatin, vlasnik i osnivač pulske tvrtke NH Media Enterprises.
Cilj je bio upoznati male i srednje poslovne subjekte s tehnikama, strategijama i alatima kojima mogu poboljšati konkurentnost na tržištu i u konačnici povećati profit.
Na radionici su predstavljeni alati i tehnike kojima poslovni subjekti mogu za relativno malen budžet unaprijediti digitalno poslovanje i prodaju, a naglasak je na prepoznavanju kupovnih faza svinaweb metodologije TM. Putem primjera iz prakse zorno su ilustrirani izgled i funkcionalnost dobrih internetskih stranica te je dan uvid u strategije izrade dobrih podstranica koje nikako ne smiju zamijeniti internetske izloge tvrtki.
“Psihologija digitalnog marketinga okreće se višesmjernoj komunikaciji s klijentima u realnom vremenu i upravo na njoj počiva temelj za razumijevanje novih stupova digitalnog marketinga danas“, ističe Hrvatin. Algoritmi na društvenim mrežama ubrzano se mijenjaju, gotovo mjesečno, a kako bi ih se moglo integrirati u poslovanje, potrebno je razumjeti ne samo kako se koristiti velikim brojem alata koji se nalaze na tržištu, nego i razumjeti u kojoj se fazi kupovnog ciklusa nalazi klijent te kako ga voditi do faze ostvarenja cilja, odnosno uspješne prodaje.