Izvor: www.pixabay.com

ŽK Pula: Održana radionica o marketingu hrane i pića


Objavljeno: 11. 11. 2015. , Ažurirano: 16. 09. 2016.


Poduzetnici trebaju primijeniti nove načine i tehnike za uspješan plasman proizvode ili usluge na tržištu.

Za članice iz područja prehrambene industrije, ŽK Pula organizirala je u petak, 11 studenoga, radionicu o marketingu hrane i pića. Predavač Dean Pasiček iz tvrtke Kunst poslovno savjetovanje, Zagreb, istaknuo je kako se na području marketinga kontinuirano pronalaze novi načini i tehnike za uspješan plasman i funkcioniranje proizvoda ili usluge na tržištu, a koje svaki poduzetnik treba primijeniti u svom poslovanju.

Teme radionice bile su: razumijevanje tržišta i potrebe kupaca; projektiranje klijentom vođene marketing strategije; gradnja odnosa s kupcima. Također, raspravljalo se o istraživanju i segmentaciji tržišta, brendiranju i društvenim mrežama, a sve u cilju povećanja prodaje.