Izvor: HGK Županijska komora Pula

ŽK Pula: Održana radionica Google i Facebook prodaju, zar ne?


Objavljeno: 19. 04. 2016. , Ažurirano: 16. 09. 2016.


Facebook platforma nudi mnoge načine za uspješno poslovanje, ako se strategije i metode rada prilagode tržištu. Google je već godinama vodeća svjetska tražilica te je Google Adwords najveća i najpreciznija platforma za oglašavanje.

Županijska komora Pula organizirala je u utorak, 19. travnja, radionicu u sklopu novog ciklusa edukacije Digitalni marketing. Riječ je o ciklusu edukacije koji je ŽK Pula pokrenula za tvrtke članice, a uz pomoć kojeg tvrtke stjecanjem vještina i znanja mogu unaprijediti svoje poslovanje.

Facebook platforma nudi mnoge načine za uspješno poslovanje, ako se strategije i metode rada prilagode tržištu. Google je već godinama vodeća svjetska tražilica te je Google Adwords najveća i najpreciznija platforma za oglašavanje.

Digitalni marketing uključuje metode oglašavanja koje su sve zastupljenije u prodaji i marketingu, a omogućuje lakši pristup do ciljne skupine kupaca ili korisnika. Polaznici radionice saznali su načine definiranja ciljeva i strategije radi pokretanja uspješnog oglašavanja odnosno kampanje.

Predavači na radionici bili su Nenad Hervatin (NH Media Enterprises j. d. o. o., Pula) i Matija Plastić (Mijena d. o. o. Pula).

U sklopu ciklusa edukacije održat će se i radionice Zašto su za online prodaju važne kvalitetna internetska stranica i SEO optimizacija? (u četvrtak, 12. svibnja) te Mediatoolkit alat za digitalni PR (u petak, 10. lipnja).