ŽK Bjelovar: Održana radionica Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti tvrtke


Objavljeno: 26. 10. 2016. , Ažurirano: 18. 11. 2016.


U četvrtak, 17. studenoga, u ŽK Bjelovar Tin Simonić, voditelj prodaje i marketinga tvrtke Gefco, održao je radionicu Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti tvrtke.

Marketing je proces planiranja i provođenja ideja, stvaranja proizvoda i usluga, određivanje njihovih cijena, promocije i distribucije kako bi se obavila razmjena koja zadovoljava ciljeve pojedinaca i organizacija. U suštini marketinškog razmišljanja i djelovanja tvrtki, nalazi se problem kako doseći ciljno tržište, zadovoljiti njegove potrebe, ostvariti pritom ciljeve poslovanja te kako se društveno odgovorno ponašati. Kako bi taj proces bio djelotvoran, organizacije moraju biti potpuno usmjerene na kupce, odnosno potrošače.

Objasnio je važnost marketinškog planiranja te je naglasio da je to ključan trenutak donošenja konačne odluke bitne za rad jer se tada vlastiti plan oblikuje u pisani oblik. Marketinški plan služi kao putokaz koji daje detaljniji uvid u marketinške aktivnosti, uključujući izjavu o misiji, ciljevima, analizi situacije, ciljnome tržištu, budžetu te planu primjene. Marketinški plan postaje neophodan s obzirom na sve složenije uvjete poslovanja i sve snažniju konkurenciju.

U drugome dijelu radionice održan je praktični dio u kojemu su polaznici imali prilike zajednički raditi na primjeru poslovnoga slučaja i odrediti marketinške ciljeve i strategiju.

Radionica se provodila u suradnji s CroatiaPRO Odborom, Sektorom za promet i veze HGK i ŽK Bjelovar, u okviru programa Olakšavanje trgovine i transporta 2016.

Saša Subotić, viši stručni savjetnik iz Sektora za promet i veze HGK, smatra vrlo važnim održavanje radionica ovakvog tipa jer sudionici stječu praktična znanja i vještine za rad.