Velik interes za hrvatske proizvode i gastrodelicije u Frankfurtu


Objavljeno: 02. 06. 2017. , Ažurirano: 08. 06. 2017.


Na Hrvatskom tjednu, koji se održava od 1. do 11. lipnja u Franfurtu, u organizaciji Hrvatskog gospodarskog saveza Frankfurta predstavlja se 14 izlagača.

Kroz brand strategiju Vina Croatia - Vina Mosaica predstavljaju se četiri hrvatske vinske regije. Hrvatska vina sa svojom vrhunskom kvalitetom postaju ključ prepoznatljivosti Hrvatske kao vinske destinacije.

"Vrlo je važno za jednu vinsku zemlju da radi kontinuiranu promociju na tržištima u neposrednoj blizini pogotovo stoga što je Njemačka naše najvažnije tržište. Upravo direktan pristup može dati rezultat većoj prepoznatljivosti branda 'Vina Croatia' i hrvatskih vina", naglasio je Igor Hruškar iz PP Orahovica.

Vina su uz gastro delicije pratili i drugi hrvatski autohtoni proizvodi. Cilj nastupa na Hrvatskom tjednu, osim prodaje proizvoda, je proboj hrvatskih proizvoda na njemačko tržište te prezentacija gospodarstva i turizma. Manifestaciju su posjetili veleposlanik RH u Njemačkoj, Ranko Vilović, i generalni konzul RH u Frankfurtu, Vladimir Duvnjak, te su održani susreti sa predstavnicima Pokrajinske komore Hessen i drugim poslovnim udruženjima.