Predstavljanje turističke ponude Splitsko-dalmatinske županije na sajmu Reiselivsmessen u Oslu

Vrijeme održavanja: 13.01.2017. - 15.01.2017.
U organizaciji Županijske komore Split, predstavit će se turistička ponuda Splitsko-dalmatinske županije na međunarodnom sajmu turizma Resielivsmessen, koji će se od 13. do 15. siječnja održati u Oslu.

Iznimni turistički rezultati koje posljednjih godina ostvaruju Splitsko-dalmatinska županija i grad Split, iziskuju daljnje aktivnosti na produljenju sezone, širenju ponude i podizanju njene kvalitete. Na to su usmjerene i aktivnosti dviju novoosnovanih strukovnih grupacija pri ŽK Split – putničkih agencija i hotelijera. Jedan od rezultata njihova rada bit će i predstavljanje eno-gastro i smještajne ponude Splitsko-dalmatinske županije nordijskom tržištu.

Sajam Reiselivsmessen jedno je od značajnijih mjesta susreta za predstavnike putničke industrije iz cijelog svijeta, organizira se šest godina zaredom, poslovno-turističkog je karaktera, a posjeti ga više od 40.000 posjetitelja. Na ovogodišnjem sajmu očekuje se više od 500 izlagača iz više od 120 zemalja.

Partner Županijskoj komori Split u organizaciji predstavljanja županijske turističke ponude je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije. Na izložbenom prostoru od 30 četvornih metara na Resielivsmessenu predstavit će se sedam dalmatinskih tvrtki:

  • Adria Trogir hotel & villas – s ponudom turističkih kapaciteta na Trogirskoj rivijeri (mali obiteljski hotel, luksuzne vile s bazenima te luksuzni apartmani na samoj plaži),
  • Eklata – putnička agencija specijalizirana za organizaciju školskih putovanja, ujedno nudi i hostel specijaliziran za prihvat djece i mladih u Zaostrogu na Makarskoj rivijeri,
  • Hotel restoran Pašike u centru UNESCO-va Trogira,
  • Ilijada – putnička agencija specijalizirana za srednju Dalmaciju (wine&dine programi, inovativna vođenja kroz Split i kulturne ture kroz Dalmaciju),
  • Katarina line – putnička agencija istaknuta u segmentu turističkih brodova za višednevne ture, ali i smještajnih kapaciteta uz prateće usluge,
  • Omnivia – agencija specijalizirana za Dalmaciju i eno-gastro turizam (programi rađeni po mjeri putnika u segmentima eno-gastro, pustolovnog, sportskoga, kulturnog te poslovnog turizma), uz restoran i rezort u Radmanovim mlinicama kraj Omiša,
  • Shuttle – putnička agencija koja je razvila brand Taste Dalmatia, specijalizirana za eno-gastro ponudu srednje Dalmacije (visokokvalitetne, po mjeri rađene ponude za klijente koji traže potpuni užitak bogate kulturne i eno-gastro ponude).

Norveško tržište iznimno je zanimljivo našoj turističkoj grani djelovanja jer je riječ o gostima poznatima prema korištenju vansezonskih usluga, a koji su odnedavno i vrlo dobro povezani izravnim zrakoplovnim linijama sa splitskom zračnom lukom.

U prvih devet mjeseci 2016. godine norveški su gosti ostvarili 475.481 noćenje u Splitsko-dalmatinskoj županiji, što je porast od 25% u odnosu na isto razdoblje 2015. godine. Važno je također naglasiti da je u 2015. prosječan broj njihovih noćenja po dolasku bio 6,7 dana, što je 22% više od županijskog prosjeka. Navedeni podatci pokazuju da su gosti iz Norveške, pored toga što su poznati kao gosti koji preferiraju pred i posezonu, ujedno i gosti koji se duže zadržavaju u destinaciji, što je, između ostalog, cilj svakog pružatelja usluge smještaja.

Izlaganjem na sajmu Reiselivsmessen, Županijska komora Split u suradnji s Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije omogućava hrvatskim turističkim tvrtkama da, prema povoljnim uvjetima, predstave svoje usluge i turističku ponudu srednje Dalmacije ovom zahtjevnom, ali svakako i tržištu punom potencijala.

Newsletter s hrvatskim izlagačima nalazi se u pratećim dokumentima.

Kontakt-osoba u ŽK Split jest Nataša Bušić, Odsjek za turizam (tel.: 021/321-118, nbusic@hgk.hr).