Održano predavanje Važnost potrošnje hrvatskih proizvoda i usluga u sklopu Mediteranskog sajma

Vrijeme održavanja: 17.03.2017.   /   Rok prijave: 16.03.2017.

U sklopu Mediteranskog sajma 17. je ožujka u hotelu Valamar Lacroma Antonijela Bonačić iz Odjela za upravljanje kvalitetom u HGK održala predavanje Važnost potrošnje hrvatskih proizvoda i usluga.

Prošlo je dvadesetak godina od inicijalne ideje koju je pokrenula Hrvatska gospodarska komora radi stvaranja vizualnog identiteta visokokvalitetnih proizvoda i usluga temeljenih na dugogodišnjem iskustvu i znanjima te razvojno-istraživačkom radu i tradiciji. Proizvođačima proizvoda dodijeljeni znakovi znače svojevrsnu nagradu za uloženo dugogodišnje znanje, iskustvo i trud u njihovu kreiranju, održavanju kontinuiteta u kvaliteti i njenu unaprjeđivanju te jačanju prepoznatljivosti proizvoda na domaćem i inozemnom tržištu.

Znak Hrvatska kvaliteta priznanje je hrvatskom proizvođaču i proizvodu, a ujedno i jamstvo potrošaču da je riječ o proizvodu koji zadovoljava najvišu razinu kvalitete i predstavlja vrh svjetske ponude.

Oznaka Izvorno hrvatsko priznanje je hrvatskom proizvođaču i proizvodu za dugogodišnji istraživački rad i ostvarivanje stvaralačke ideje u proizvodnji te uvođenju novoga, kreativnog, izvorno hrvatskog proizvoda na tržište.

Identificiranjem najkvalitetnijeg u Hrvatskoj pridonosi se jačanju nacionalne svijesti o kvaliteti hrvatskih proizvoda i usluga, što unapređuje razvoj i jačanje hrvatskoga gospodarstva, a istovremeno daje osnovne pretpostavke konkurentnosti na globalnom tržištu.

Detalje načina na koji i vaši proizvodi i usluge mogu ponijeti znakove Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko možete pronaći na stranici tog PROJEKTA.

Kontakti

  • Tatjana Božinović Filipović stručna suradnica Tel: +385 20 312 095 Email: tbozinovic@hgk.hr