Izvor: HGK Županijska komora Pula

Održano predavanje - Kako rješavati reklamacije kupaca


Objavljeno: 16. 05. 2016. , Ažurirano: 16. 09. 2016.


Brzina rješavanja reklamacija, usmjerenost na rješenje i osobni odnos s kupcem, najviše utječu na ukupnu uspješnost ostvarivanja dugoročnog partnerskog odnosa s kupcem

Predavanjem Kako riješiti reklamacije kupaca, u ponedjeljak, 16. svibnja, u Županijskoj komori Pula, završen je ciklus edukacija Psihologija za gospodarstvenike, koji su organizirali Županijska komora Pula i Društvo psihologa Istre.

U sklopu edukativnog ciklusa održana su dva predavanja. Prvo, održano 29. travnja, govorilo je o postizanju uspjeha u poslovnom pregovaranju, a na drugom, 16. svibnja, predavačica Smiljana Hrvatin, ujedno članica Društva psihologa Istre, educirala je okupljene o učinkovitom procesu rješavanja reklamacija izlaganjem uspješnih primjera iz modernog poslovanja.

„Na predavanju su sudjelovali polaznici iz različitih djelatnosti, od proizvođačke industrije, do uslužnih djelatnosti te su raspravljali o načinima rješavanja problema putem konkretnih primjera. Zaključeno je da reklamacija ne mora uvijek imati negativnu konotaciju već i da može biti učinkovit način ostvarivanja dugoročnoga partnerskog odnosa s kupcem. Brzina rješavanja reklamacija, usmjerenost na rješenje i osobni odnos s kupcem, najviše utječu na ukupnu uspješnost toga procesa“, zaključila je Hrvatin.