Mogućnost suradnje na promociji UNESCO-ovih mjesta


Objavljeno: 23. 10. 2017. , Ažurirano: 03. 11. 2017.


Međunarodna burza kulturnog turizma održana je 23. listopada u Veroni u Gospodarskoj komori Verone u okviru projekta Mirabilia – mreže posvećene promociji neočekivanih mjesta povijesnog, kulturnog i prirodnog značaja UNESCO-ove svjetske baštine. Riječ je o projektu talijanskih komora otpočetom radi valorizacije kulturnog nasljeđa manje poznatih UNESCO-ovih mjesta koja nisu adekvatno promovirana. Tijekom godina taj je projekt prerastao u komorsku uslugu – posebno značajnu jer uključuje poslovne i sve druge relevantne subjekte na jednom području koji komercijaliziraju ovu specifičnu turističku ponudu, kombinirajući umjetnost, kulturu, gastronomiju s krajolicima i značajnim mjestima.

Inače, naziv projekta potječe od Mirabilia Urbis Romae (Čuda grada Rima) drevnih vodiča, pisanih za hodočasnike u Rim, korištenih i kopiranih, ali vrijednih i danas.

Namjera je Mirabiliju učiniti europskom mrežom te uključiti i druge zemlje s UNESCO-ovom baštinom i kao integriranu turističku ponudu predstaviti međunarodnoj publici kao turizam kvalitete koji može zadovoljiti sve zahtjevnije kupce. Direktorica ŽK Split Vesna Friedl predstavila je mogućnosti i želju Hrvatske za uključivanje u projekt.

Turistička burza koja se svake godine organizira u drugome mjestu, ove je godine u Veroni na B2B sastancima u dva dana okupila 50 kupaca, 140 prodavača i 10 novinara iz različitih zemalja, što je posebno važno za uključene komore i članice koje zastupaju.

 1.jpg

B2B sastanci u sklopu burze kulturnog turizma u Veroni; izvor: ŽK Split