Putničke agencije s tri kontinenta na poslovnim razgovorima s hrvatskim agencijama u Splitu

Vrijeme održavanja: 18.10.2017. - 21.10.2017.

Od 18. do 20. listopada u Splitu, u hotelu Cornaro, održala se međunarodna konferencija i poslovna radionica turizma posebnih interesa SPLITB2B (Special Interest Tourism Workshop). Riječ je o jedinstvenoj poslovno-turističkoj burzi u Hrvatskoj namijenjenoj turizmu posebnih interesa, na kojoj je sudjelovalo 56 poslovnih subjekata iz trinaest zemalja s tri kontinenta, od čega njih 38 iz Hrvatske i regije (predstavnici ponuđača) te 18 iz Albanije, Austrije, Belgije, Njemačke, Mađarske, Novog Zelanda, Švedske, Švicarske, Sjedinjenih Američkih Država i Ujedinjenog kraljevstva (predstavnici kupaca).

Skup je organizirala Udruga destinacijskih menadžment kompanija Dalmacije (UMKD) čiji su članovi destinacijske menadžment kompanije s područja Splita i Dalmacije, ujedno i članice Strukovne grupacije putničkih agencija ŽK Split. Suorganizator je bila Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, a pokrovitelji Županijska komora Split, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska turistička zajednica i Turistička zajednica Grada Splita.

Tema skupa bila je Food & Wine turizam, a glavni cilj uspostava poslovnih partnerstava te novi turistički dolasci gostiju visoke platežne moći u periodu pred i posezone u RH.

''Kroz rad Strukovne grupacije putničkih agencija pri ŽK Split prepoznali smo potencijal za rast u području turizma posebnih interesa te vjerujemo da je pravo vrijeme za održavanje ovakve konferencije koja pruža priliku za promociju eno-gastro turizma Splitsko-dalmatinske županije, spaja kupce i ponuđače te stvara uvjete za ostvarenje cjelogodišnje sezone u županiji'', rekla je na otvaranju konferencije Nataša Bušić, koordinatorica za turizam, trgovinu i financije Županijske komore Split.

U sklopu trodnevne konferencije održana su predavanja eminentnih stručnjaka na temu Food & Wine turizma, okrugli stol na temu ''Hrvatska – Wine & Food destinacija?'', trosatni poslovni razgovori predstavnika agencija, te dvodnevno studijsko putovanje za kupce tijekom kojeg im je predstavljena Splitsko-dalmatinska županija kao turistička destinacija.

Više detalja o održanoj konferenciji nalazi se na poveznici: www.splitb2b.com