Javni poziv za podnošenje ponuda za zakup poslovnog prostora 1/17
Javni poziv za podnošenje ponuda za zakup poslovnog prostora 1/17
Objavljeno: 02. 12. 2017. , Ažurirano: 04. 12. 2017.
ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA: 21. prosinca 2017. godine do 12:00 sati
DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o.
Zagreb, Planinska 1
Na temelju Odluke Ministarstva državne imovine Klasa:940-06/17-210, Urbroj: 536-03-01-02/02-17-1 od 1. prosinca 2017. godine, Državne nekretnine d.o.o. objavljuju
JAVNI POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA 1/17
Predmet javnog poziva su poslovni prostori navedeni u tabelarnom prikazu kako slijedi:
R. br. |
Grad |
Oznaka PP |
Adresa |
Površina (m2) |
Položaj nekretnine |
Početna mjesečna neto zakupnina (kn) |
Jamčevina (kn) |
Djelatnost |
Razred/ oznaka energ. certif. |
Vrijeme i datum pregleda |
1. |
ZAGREB |
PP1049 |
Antuna Bauera 29 |
90,00 |
ulično prizemlje |
4.128,30 |
12.384,90 |
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
C |
13.12.2017.
14:00 – 14:30 |
2. |
ZAGREB |
PP1053 |
Antuna Bauera 9 |
68,00 |
prizemlje zgrade |
2.867,94 |
8.603,82 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
C |
13.12.2017.
13:00 – 13:30 |
3. |
ZAGREB |
PP1799 |
Amruševa br. 19 |
306,59 |
prizemlje (227,38m2) podrum (79,21m2) zgrade |
7.377,59 |
22.132,79 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
C |
11.12.2017.
8:00 – 8:30 |
4. |
ZAGREB |
PP1800 |
Amruševa br. 19 |
29,33 |
prizemlje zgrade |
1.834,59 |
5.503,77 |
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
D |
11.12.2017.
8:00 – 8:30 |
5. |
ZAGREB |
PP1064 |
Antuna Šoljana 31-35 |
48,44 |
lokal br. 9 prizemlje i skladište u podrumu |
1.069,55 |
3.208,65 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
D |
14.12.2017.
14:30 – 15:00 |
6. |
ZAGREB |
PP1168 |
Dragutina Domjanića 1 |
30,00 |
prizemlje ulične zgrade |
1.876,50 |
5.629,50 |
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
C |
13.12.2017.
12:00 – 12:30 |
7. |
ZAGREB |
PP1169 |
Dragutina Domjanića 23 |
19,70 |
ulično prizemlje |
985,78 |
2.957,36 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
D |
13.12.2017.
12:00 – 12:30 |
8. |
ZAGREB |
PP1246 |
Gajeva ulica br. 6 |
180,00 |
II kat zgrade |
8.848,00 |
26.544,00 |
ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
C |
12.12.2017.
9:00 – 9:30 |
9. |
ZAGREB |
PP1258
|
Gajeva ulica br. 7 |
143,59 |
prizemlje dvorišnog krila zgrade (određene prostorije su odvojene zajedničkim hodnikom zgrade ) |
3.792,28 |
11.376,85 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
C i D |
12.12.2017.
10:00 – 10:30 |
10. |
ZAGREB |
PP1260 |
Gajeva ulica br. 7 |
294,42 |
podrum dvorišnog krila zgrade |
5.589,62 |
16.768,86 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
G |
12.12.2017.
10:00 – 10:30 |
11. |
ZAGREB |
PP1259 |
Gajeva ulica br. 7 |
54,19 |
I.kat dvorišnog krila zgrade |
2.241,19 |
6.723,58 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
E |
12.12.2017.
10:00 – 10:30 |
12. |
ZAGREB |
PP1303 |
Heinzelova br. 2/A |
19,02 |
ulično prizemlje zgrade |
951,76 |
2.855,28 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
C |
13.12.2017.
11:00 – 11:30 |
13. |
ZAGREB |
PP1411 |
Ilica 37 |
26,00 |
dvorišno prizemlje |
1.127,62 |
3.382,86 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
E |
11.12.2017.
15:00 – 15:30 |
14. |
ZAGREB |
PP1489 |
Jurišićeva 10 |
20,87 |
ulično prizemlje |
1.474,25 |
4.422,77 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
E |
11.12.2017.
9:00 – 9:30 |
15. |
ZAGREB |
PP1611 |
Maksimirska 34, Sermageova 2 |
22,00 |
ulično prizemlje |
1.100,88 |
3.302,64 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
E |
13.12.2017.
9:00 – 9:30 |
16. |
ZAGREB |
PP1617 |
Maksimirska 44 |
31,35 |
ulično prizemlje |
1.960,94 |
5.882,82 |
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
E |
13.12.2017.
10:00 – 10:30 |
17. |
ZAGREB |
PP1694 |
Masarykova br. 14 |
123,34 |
prizemlje ulične zgrade |
7.005,36 |
21.016,08 |
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
E |
12.12.2017.
14:00 – 14:30 |
18. |
ZAGREB |
PP1781 |
Nova Ves 81 |
81,50 |
prizemlje ulične zgrade |
3.142,39 |
9.427,18 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
D |
14.12.2017.
13:30 – 14:00 |
19. |
ZAGREB |
PP1750 |
Prolaz sestara Baković 1 |
22,32 |
ulično prizemlje i podrum |
1.970,85 |
5.912,56 |
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
D |
11.12.2017.
13:00 – 13:30
|
20. |
ZAGREB |
PP1743 |
Prolaz sestara Baković 1 - 3 |
29,90 |
ulično prizemlje |
2.640,17 |
7.920,51 |
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
E |
11.12.2017.
13:00 – 13:30 |
21. |
ZAGREB |
PP1744 |
Prolaz sestara Baković 3 |
22,32 |
ulično prizemlje i podrum |
1.970,85 |
5.912,56 |
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
D |
11.12.2017.
13:00 – 13:30 |
22. |
ZAGREB |
PP1910 i PP1911 |
Prilaz Gjure Deželića 27 |
64,00 (fizički spojeni 31,00m2 + 33,00m2) |
ulično prizemlje |
2.786,62 |
8.359,86 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
E |
14.12.2017.
12:30 – 13:00 |
23. |
ZAGREB |
PP3059 |
Radićeva 37-Kamenita 1 |
13,84 |
ulično prizemlje zgrade |
1.200,48 |
3.601,44 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
F |
12.12.2017.
12:00 – 12:30 |
24. |
ZAGREB |
PP1963 |
Republike Austrije 38 |
26,89 |
ulično prizemlje |
1.345,57 |
4.036,72 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
C |
14.12.2017.
11:30 – 12:00 |
25. |
ZAGREB |
PP2665 |
Ribnjak 2 |
114,91 |
prizemlje ulične zgrade i spremište u podrumu |
3.821,62 |
11.464,86 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
E |
11.12.2017
10:00 – 10:30
|
26. |
ZAGREB |
PP1987 |
Savska cesta 19 |
31,65 |
ulično prizemlje zgrade |
1.583,76 |
4.751,29 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
F |
14.12.2017.
10:00 – 10:30 |
27. |
ZAGREB |
PP1990
|
Savska cesta 23a |
20,17 |
prizemlje ulične zgrade |
1.261,63 |
3.784,90 |
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
C |
14.12.2017.
10:30 – 11:00 |
28. |
ZAGREB |
PP2122 |
Trg bana J. Jelačića 15 |
29,19 |
dvorišno prizemlje zgrade |
1.265,97 |
3.797,91 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost
|
C |
11.12.2017.
11:00 – 11:30 |
29. |
ZAGREB |
PP2148 |
Tomislavov trg br. 2 |
77,00 |
podrum zgrade |
1.525,45 |
4.576,36 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
C |
13.12.2017.
8:00 – 8:30 |
30. |
ZAGREB |
PP2154 |
Trg Nikole Šubića Zrinskog 17 |
14,32 |
ulično prizemlje zgrade |
716,57 |
2.149,71 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
F |
14.12.2017.
8:00 – 8:30
|
OPĆI PODACI:
- ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA: 21. prosinca 2017. godine do 12:00 sati
- Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklopit će se s ponuditeljem koji uz ispunjenje ostalih uvjeta iz natječaja ponudi najviši iznos zakupnine. Ugovori o zakupu sklapaju se na rok od 5 godina. Ugovorom će se regulirati uvjeti održavanja i korištenja poslovnog prostora kao i namjena te način godišnjeg usklađivanja cijene zakupa s rastom troškova života.
- Poslovni prostor se daje u zakup u viđenom stanju. Potpisom Ugovora o zakupu poslovnog prostora i primopredajnog zapisnika, zakupnik potvrđuje da je poslovni prostor primio u viđenom stanju i suglasan je da će prostor urediti (ako je to potrebno) o vlastitom trošku kako bi u njemu mogao obavljati ugovorenu djelatnost. Također se zakupnik odriče prava potraživati naknadu od zakupodavca za uložena sredstva u poslovni prostor, s bilo koje osnove (naknade štete, stjecanja bez osnove, smanjenja zakupnine i dr.), bez obzira jesu li sredstva uložena sa ili bez suglasnosti zakupodavca. Izuzetak su slučajevi utvrđeni Poslovnikom o radu Povjerenstva za poslovne prostore trgovačkog društva DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o., o kojima odluku donosi zakupodavac.
- Osim zakupnine, zakupnik se obvezuje plaćati sve tekuće troškove održavanja prostora te troškove koji proizlaze iz korištenja, održavanja i uređenja prostora (struja, voda, telefon, grijanje, spomenička renta, pričuva, komunalna, vodna naknada i drugo).
- Zakupnik ne može vršiti preinake predmetnog prostora bez pismenog pristanka zakupodavca te se i u slučaju pristanka zakupodavca obvezuje sam snositi troškove i odriče se bilo kakvih namirenja istih od strane zakupodavca, te preuzima obvezu nadoknade za svu eventualnu štetu uzrokovanu zakupodavcu, ili trećim osobama uslijed obavljanja preinaka.
- Zakupnik ne može poslovni prostor dati u podzakup.
- Ugovor o zakupu sačinjava se kao ovršna isprava sukladno Zakonu o javnom bilježništvu (Narodne novine, br. 78/93, 29/94, 162/98, 16/07, 75/09, 120/16) te svi troškovi solemnizacije ugovora padaju na teret zakupnika.
- Pisana ponuda za zakup s potrebnim prilozima podnosi se u utvrđenom roku neposredno u pisarnici ili preporučenom pošiljkom trgovačkom društvu DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o., Planinska 1, Zagreb u zatvorenoj omotnici s naznakom:
"NATJEČAJ ZA ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA BROJ 1/17 " i upozorenjem koje je potrebno napisati na obje strane omotnice "NE OTVARATI DO 21. prosinca 2017. DO 12:00 sati“.
- Ponude će se javno otvarati u prostorijama zgrade Ministarstva državne imovine, Zagreb, Dežmanova 10, 21. prosinca 2017. u 14:00 sati. Otvaranju ponuda mogu pristupiti ponuditelji ili njihovi opunomoćenici.
- Ponude predane neposredno u pisarnicu nakon isteka roka za podnošenje ponuda ili poslane poštom, a zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda smatrat će se zakašnjelim ponudama i neće se uzimati u razmatranje, nego će biti vraćene Ponuditelju.
- Kontakt informacije: Tel: +385(0)1 6346 491, 6346 494, 6346 384, 6346 438
Fax: +385(0) 1 6346 459
- Cjeloviti tekst javnog natječaja objavljen je na internetskim stranicama www.imovina.gov.hr, www.hr-nekretnine.hr i www.hgk.hr, a sve ostale informacije vezane za zakup poslovnih prostora nalaze se na internetskim stranicama www.hr-nekretnine.hr.
OPĆI UVJETI ZA PODNOŠENJE PONUDA
- Ponuditelj je dužan uplatiti jamčevinu za poslovni prostor u gore navedenom iznosu za određeni poslovni prostor u korist DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o., na račun broj HR0223900011100807245, s pozivom na broj 21471-117-broj poslovnog prostora (broj poslovnog prostora je broj iz gornjeg tabelarnog prikaza, a odnosi se na broj poslovnog prostora za koji se daje ponuda).
- Najbolji ponuditelj mora na račun iz točke 1. nakon obavijesti o prihvaćanju ponude do potpisa ugovora uplatiti razliku između iznosa jamčevine i iznosa tri mjesečne zakupnine uvećane za PDV iz ponude na ime beskamatnog pologa koji ostaje zakupodavcu do kraja ugovorenog roka zakupa
ili
dostaviti bankarsku garanciju u visini tri mjesečne zakupnine uvećane za PDV i to bezuvjetnu garanciju, izdanu u korist DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o., plativu na "prvi poziv" i "bez prigovora" izdanu od prvoklasne banke, s rokom valjanosti do isteka ugovora o zakupu, uz dodatni respiro rok od 3 mjeseca, kao jamstvo za uredno ispunjenje ugovora. Ukoliko ponuditelj dostavi navedenu garanciju, DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. će mu vratiti jamčevinu.
- Ponuditelj je dužan navesti djelatnost koju će obavljati u poslovnom prostoru, koja treba biti u okviru djelatnosti navedenih u ovom javnom pozivu za podnošenje ponuda za zakup poslovnih prostora. Djelatnosti za pojedine poslovne prostore predložene su od strane DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o. a što ne isključuje mogućnost da su gradovi i općine donijeli odluke o ograničenju djelatnosti na pojedinim lokacijama, te u tom slučaju DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o ne odgovaraju za posljedice zbog nemogućnosti korištenja poslovnog prostora za određenu djelatnost.
- Pravo na podnošenje ponude imaju fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost i pravne osobe.
- Ukoliko pristignu dvije ponude s istim iznosom zakupnine koji je ujedno i najviši ponuđeni iznos zakupnine, ponuditelji će biti pozvani da u roku od sedam dana po primitku obavijesti dostave dopunu ponude.
- Neće se razmatrati ponude:
- fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava, te fizičkih i pravnih osoba čija su povezana društva dužnici po istoj osnovi;
- fizičkih i pravnih osoba koji su dužnici s osnove korištenja nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske, a koje su u nadležnosti Ministarstva državne imovine i Državnih nekretnina d.o.o., te fizičkih i pravnih osoba čija su povezana društva dužnici po istoj osnovi;
- pravnih osoba koje nisu solventne;
- Najpovoljnijem ponuditelju neće se vratiti jamčevina ukoliko odustane od ponude, odnosno od sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora, a isto će se smatrati ukoliko najpovoljniji ponuditelj nakon zaprimanja obavijesti o prihvaćanju ponude ne postupi prema točki 2.uvjeta za podnošenje ponude. U tom slučaju sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora ponudit će se prvom sljedećem ponuditelju koji je ponudio nižu zakupninu, pod uvjetom da pristane na zakup s najviše ponuđenom zakupninom za isti poslovni prostor.
- Na ponuđeni neto iznos mjesečne zakupnine obračunava se stopa PDV-a, temeljem Zakona o porezu na dodanu vrijednost (Narodne novine, br. 73/13, 99/13, 148/13 i 153/13, 143/14, 115/16).
- DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. do zaključenja ugovora pridržavaju pravo poništenja natječaja za svaki od naprijed navedenih poslovnih prostora i neprihvaćanja niti jedne ponude.
SADRŽAJ PONUDE
- Svaka ponuda mora sadržavati redni broj i adresu poslovnog prostora iz oglasa za koji se daje ponuda.
- Ponuda fizičkih osoba mora sadržavati:
- ime i prezime ponuditelja;
- podatak o prebivalištu;
- OIB;
- presliku osobne iskaznice;
- izvornik ili ovjerenu presliku izvatka iz obrtnog registra iz kojih mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za djelatnost koja je oglašena.
Osobe koje se u ponudi pozivaju na Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, ako ispunjavaju uvjete natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, moraju dostaviti i sljedeće dokumente:
- potvrdu o statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata, odnosno zatečenog ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (izdaje nadležno tijelo državne uprave prema mjestu prebivališta),
- potvrdu o statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata (izdaje nadležno tijelo državne uprave prema mjestu prebivališta),
- potvrdu o statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i dragovoljca iz Domovinskog rata (izdaje nadležno tijelo MORH ili MUP),
- potvrdu o ostvarivanju/neostvarivanju prava iz mirovinsko osiguranje (nadležan je HZMO),
- izjavu koja se daje pod punom materijalnom i kaznenom odgovornošću da prethodno nije korišteno navedeno pravo prednosti iz točke 4. Općih podataka, a koja izjava je ovjerena kod nadležnog tijela.
- Ponuda pravnih osoba mora sadržavati:
- naziv ponuditelja;
- sjedište osobe;
- OIB;
- izvornik ili ovjerenu presliku izvatka iz sudskog registra iz kojih mora biti vidljivo da je tvrtka registrirana za djelatnost koja je oglašena;
- izvornik ili ovjerenu presliku rješenja o registraciji političke stranke ili udruge građana, ako je ponuditelj politička stranka ili udruga građana, odnosno izvornik ili ovjerenu presliku rješenja o upisu u odgovarajući upisnik za ostale pravne osobe.
- Ponuđeni neto iznos mjesečne zakupnine koji ne može biti manji od početnog.
- Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine.
- Izvornik ili ovjerenu presliku potvrde o stanju poreznog duga ponuditelja izdano od nadležne porezne uprave Ministarstva financija, ne starije od 30 dana.
- Izvornik ili ovjerenu presliku BON-a 2 ili SOL-a 2, ne stariji od 30 dana;
- Detaljan opis djelatnosti (specifikacija) koju bi ponuditelj obavljao u okviru oglašene djelatnosti.
- Broj računa prema IBAN konstrukciji računa za povrat jamčevine.
- Ime i prezime, broj telefona, e-mail osobe za kontakt.
- Potvrde, uvjerenja, izvadci i druga dokumentacija ne smiju biti stariji od 6 mjeseci, ukoliko nije drugačije navedeno u ovom javnom pozivu.
- Ako se ponuditelj natječe za više oglašenih poslovnih prostora, za svaki je potrebno dati odvojenu ponudu u posebnoj omotnici sa svim prilozima (izvornike ili ovjerene preslike izvornika) koje ponuda mora sadržavati.
- Ponuda i priložena dokumentacija trajno se zadržava i ne vraća ponuditelju.
- Ponude suprotne ovom pozivu, nepotpune ponude koje ne sadrže dokumente i podatke sukladno ovom javnom pozivu i uvjetne ponude neće se razmatrati.