Hrvatski nacionalni štand na sajmu ISH
Izvor: HGK

Sajam ISH u Frankfurtu prilika za pronalazak novih partnera i kupaca


Objavljeno: 15. 03. 2017. , Ažurirano: 17. 11. 2017.


Hrvatske tvrtke se, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore, od 14. do 18. ožujka u Frankfurtu predstavljaju na Međunarodnom sajmu grijanja, klimatizacije, hlađenja i kupaonske opreme ISH. Vodeći je europski sajam HVAC tehnologija (Heating, Ventilation, Airconditioning, Cooling) i opreme za kupaonice, a održava se bienalno.

"Ovakve vrste sajmova mjesto su pronalaska novih kupaca, ali i održavanja kontakata s postojećima te smo upravo ovako stekli brojne kupce u europskim zemljama", rekla je direktorica tvrtke Trgovina Termostroj Nina Roglić.

ISH_hrvatska_kupaonica2_800x450.jpg

Izložena hrvatska kupaonica; Izvor: HGK.

Voditelj marketinga u Aquaestil plusu Oliver Ferkula suradnju s HGK objedinjavanjem hrvatskih proizvođača te prezentiranjem njihova potencijala inozemnom tržištu, smatra vrlo korisnom. "Rad Zajednice za industrijski dizajn HGK pokazao se izuzetno važnim jer zajedničkim djelovanjem možemo pokazati inozemnim i domaćim kupcima da domaći proizvođači imaju viziju, kvalitetu i potencijal nositi se sa snažnom konkurencijom inozemnih tržišta", istaknuo je Ferkula. Pomoćnica direktorice Sektora za industriju i IT Gordana Pehnec Pavlović dodala je da je zajednički nastup u organizaciji HGK važan jer je tako dobiven izlagački prostor u hali za kupaonski namještaj, što bi bilo nemoguće da su tvrtke htjele samostalno nastupiti s obzirom na to da za nj postoje liste čekanja.

 

hrvatska kupaonica.jpg

luksuzna hrvatska kupaonica; Izvor: ; Snimio: HGK.

Svoje proizvode izlažu proizvođači opreme za grijanje Lipovica, Centrometal i Trgovina Termostroj, a uz njih prvi put izlažu i sudionici projekta Hrvatska kupaonica okupljeni na inicijativu Hrvatske gospodarske komore. Naime, svjesna potrebe kreiranja dodane vrijednosti, HGK je povezala tvrtke koje pojedinačno proizvode različite proizvode za kupaonicu i, uz pomoć hrvatske dizajnerice Silvije Jonjić koja je izradila idejni nacrt štanda, izložila Hrvatsku kupaonicu. Izložena Hrvatska kupaonica inspirirana je hrvatskom kulturom i baštinom te sadržava motive hrvatske čipke i masline koji na ovom prestižnom sajmu plijene pozornost mnogih posjetitelja. Na sajmu izlažu: Aquaestil plus, Bokart, Keramika Modus, Nord produkt i Santaj plastika.

Na površini sajma od 260.000 četvornih metara, svoje proizvode izlaže 2.480 izlagača iz 63 zemlje. Organiziran je niz stručnih skupova i savjetovanja, predavanja te okruglih stolova: Kupaonica 4.0, ISH tehnološki i energetski forum, Dizajn plus i sl., a zemlja partner ove godine bila je Turska.

Pored sajma ISH, za proizvođače opreme za grijanje od velike važnosti je i sajam MCE. Voditeljica Odjela prerađivačke industrije Gordana Ribarić održala je niz poslovnih razgovora s predstavnicima asocijacija i udruženja koji izlažu na sajmu, turskim udruženjem izvoznika opreme za grijanje i hlađenje, austrijskim trgovinskim odjelom Austrijskog veleposlanstva, predstavnicima sajma MCE, Milano, Njemačkim udruženjem ZVSHK itd.

Kontakt-osobe u vezi sa svim informacijama za sajam ISH su pomoćnica direktorice Sektora za industriju Gordana Pehnec Pavlović (01/4606-765, gpehnec@hgk.hr) te voditeljica Odjela za prerađivačku industriju Gordana Ribarić (01/4606-740, gribaric@hgk.hr).