Boris Žgomba, predsjednik Udruženja putničkih agencija HGK, predsjednik HGK Luka Burilović i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić
Izvor: HGK

Hrvatska turistička ponuda predstavlja se na sajmu WTM u Londonu


Objavljeno: 08. 11. 2016. , Ažurirano: 08. 11. 2016.


Danas, 8. studenoga, u Londonu je službeno otvoren jedan od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova – World Travel Market (WTM). U sklopu sajma koji ove godine traje do 9. studenoga, među brojnim izlagačima svoje je mjesto zauzela i Hrvatska. Tako će, uz Hrvatsku turističku zajednicu kao glavnog izlagača, na štandu površine od 261 četvornog metra izlagati i 22 suizlagača. Na sajmu je prisutan i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji se tijekom prvog dana sajma susreo s brojnim partnerima na britanskom tržištu, a među kojima su Easyjet, Jet2, BA Holidays i ABTA. Tijekom sastanaka svi su predstavnici navedenih tvrtki i udruženja potvrdili velik interes za hrvatske destinacije na britanskom tržištu.

"Sastancima koje smo održali tijekom prvog dana sajma vrlo sam zadovoljan. Naši su partneri potvrdili velik interes za hrvatske destinacije na britanskom tržištu, a jedan od dobrih pokazatelja toga su i najave nekih partnera o povećanju čarterskih aviolinija za čak 97 posto u 2017. godini. Upravo su aviolinije jedan od ključnih segmenata daljnjeg pozicioniranja Hrvatske na ovom tržištu čiji je potencijal doista velik", izjavio je Ivičić koji će se tijekom drugog dana sajma susresti i s predstavnicima jedne od najvećih europskih turističkih agencija Thomasa Cooka, španjolske aviokompanije i touroperatera Iberije te National Geographica.

U nastavku prvog dana sajma na hrvatskom će se štandu održati Wine & Cheese Meetup, neslužbeno druženje hrvatskih i stranih partnera, u organizaciji Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore, koju će predstavljati predsjednik Luka Burilović i potpredsjednik HGK za turizam, trgovinu i financije Josip Zaher. Tako će brojni uzvanici, kojih se očekuje više od 200, imati priliku uživati u vrhunskim hrvatskim sirevima sirane Gligora i vinima pod brandom Vina Croatia – Vina Mosaica, a Hrvatska će se tom prilikom predstaviti kao zemlja vrhunskih eno-gastro poslastica i srdačnih domaćina.

Podsjećamo: sajam WTM svake se godine održava u Londonu i predstavlja najveći poslovni turistički sajam na svijetu, koji godišnje posjeti više od 50 tisuća turističkih profesionalaca, ministara turizma i drugih bliskih resora te predstavnika medija. Ove se godine sajam održava 37. put, a predviđanja govore da će se tijekom tri dana WTM-a ugovoriti turistički poslovi ukupne vrijednosti od oko dvije i pol milijarde funti.