Advent u Otočcu – 11. Međunarodni božićni sajam

Goran Sekula photography / Goran Sekula
Advent u Otočcu
Vrijeme održavanja: 16.12.2017. - 17.12.2017.   /   Rok prijave: 10.12.2017.
Jedanaesti međunarodni Božićni sajam u okviru manifestacije Advent u Otočcu održat će se u subotu i nedjelju 16. i 17. prosinca u sportskoj dvorani Srednje škole Otočac (Ćirila i Metoda 5).

To je mjesto na kojemu u predblagdanskom okružju želimo okupiti sve svoje poslovne partnere, poduzetnike, institucije, udruge i pojedince s kojima uspješno surađujemo tijekom godine te zajednički svojim sugrađanima omogućiti zanimljivo druženje, uz božićne pjesme i u veselom blagdanskom raspoloženju ponuditi im božićni program darova, ukrasa i sl. proizvoda vlastite proizvodnje iz svih krajeva Hrvatske.

Svrha je ove dvodnevne manifestacije doprinos oživljavanju i očuvanju bogate zanatske i trgovačke tradicije u vezi s Gradom Otočcem i Gackom. Naime, ispravom od 13. rujna 1746. godine carica Marija Terezija osobno je odobrila održavanje sajma u Otočcu iz zahvalnosti Otočanima na pomoći koju su joj pružili u ratu za austrijsko nasljedstvo te u tri rata protiv pruskoga kralja Fridricha II. Održavanjem ovakvih sajamskih manifestacija na svojevrstan način oživljava se dio otočke povijesti.

Cilj nam je skrenuti pozornost i senzibilizirati javnost na vrijednost sačuvanih znanja i vještina u tradiciji i rukotvorstvu u Hrvatskoj općenito; približiti široj zajednici raznolikost proizvoda hrvatskih proizvođača; poticati građane na aktivnije uključivanje u očuvanje vrijednosti vlastite proizvodnje te na kraju kalendarske godine stvoriti još jednu priliku postojećim proizvođačima, tvrtkama, obrtnicima i udrugama da prikažu svoj rad, bolje se upoznaju, razmjene iskustva i ideje te planiraju buduće zajedničke aktivnosti na dobrobit zajednice.

Uoči ovogodišnjeg božićnog sajma održat će se 2. Međunarodna konferencija o ženama u poduzetništvu. Cilj nam je progovoriti u javnosti o ženskom poduzetništvu, istaknuti njegovu brojnost i uspjehe u Ličko-senjskoj županiji i Hrvatskoj, ohrabriti postojeće i potencijale poduzetnice na nove poduzetničke projekte te im pomoći u međusobnom umrežavanju radi razmjene znanja i iskustva, a u konačnici i potaknuti samozapošljavanje žena.

UVJETI I NAČIN PRIJAVE: Zainteresirani za izlaganje i prodaju na Božićnom sajmu mogu se prijaviti putem priloženog obrasca prijavnice. Prijave se zaprimaju do popune raspoloživih izlagačkih mjesta, a najkasnije do 10. prosinca.

Organizator osigurava tipske štandove dimenzija cca 80x200 cm, čiji je broj ograničen, stoga je štand potrebno rezervirati čim prije. Moguće je i rezervirati prazan prostor ako izlagač posjeduje vlastiti štand. Kvadratura praznog prostora nije ograničena, ali ju je potrebno navesti u prijavnici.

Za dodatne informacije u vezi s uvjetima izlaganja, u pratećim dokumentima nalazi se naputak izlagačima te molimo da se navedenog pridržavate.

KOTIZACIJA: Za sudjelovanje na Božićnom sajmu kotizacija iznosi 200,00 kuna, a izlagači se svojom prijavom sudjelovanja obvezuju na sudjelovanje prvog i drugog dana manifestacije. Oni izlagači koji ispoštuju ovu obvezu, imaju pravo na povrat uplaćene akontacije. Dakle, akontacija neće biti vraćena ako izlagač odustane od izlaganja na sajmu, odnosno ako ranije napusti izlagački prostor.

Kotizaciju je potrebno uplatiti najkasnije do 10. prosinca:

Primatelj: TURISTIČKA ZAJEDNICA GRADA OTOČCA

Br. žiro-računa: HR8123400091100129315

Poziv na broj: 122017

Svrha uplate: kotizacija za sudjelovanje na Božićnom sajmu

Potvrdu o uplati poslati na e-mail: ibanic@hgk.hr ili flokas@hgk.hr ili faks: 053/771-130. Ako uplata ne bude izvršena do navedenog roka, smatrat će se da je izlagač odustao od sudjelovanja na sajmu. Izlagači koji se prijave do navedenog roka i uplate kotizaciju bit će upisani u online katalog izlagača.

DODATNE INFORMACIJE: Prijavljeni izlagači naknadno će biti izravno obaviješteni o svim potrebnim detaljima o načinu dolaska, parkingu, mogućnosti smještaja, detaljima samog programa i konačnoj veličini raspoloživog izložbenog prostora, u skladu s brojem zaprimljenih prijava i iskazanim potrebama izlagača.

Cilj nam je i obveza zaštita zdravlja potrošača provedbom relevantnih propisa o sigurnosti hrane, kao i poštovanje svih zakonskih odredbi povezanih s povremenim privremenim trgovanjem. Stoga molimo izlagače da vode računa o tome da su ispunjeni svi uvjeti propisani posebnim propisima u odnosu na obavljanje djelatnosti trgovine, izdavanje računa te uvjeti propisani posebnim propisima koji se na bilo koji način odnose na trošarinske proizvode. 

Organizator sajma je Turistička zajednica Grada Otočca, uz supokroviteljstvo Hrvatske gospodarske komore – Županijske komore Otočac, Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta te Grada Otočca.

Kontakti

  • Irena Banić Viši stručni suradnik Tel: +385 53 773 307 Email: ibanic@hgk.hr
  • Frana Lokas-Mudrovčić Viši stručni suradnik Tel: +385 53 773 307 Email: flokas@hgk.hr

Organizatori

Turistička zajednica Grada Otočca organizator Tel.: 053/771-603 E-mail: tzg-otocca@gs.t-com.hr
HGK Županijska komora Otočac pokrovitelj Tel.: 053/771-001 Fax: 053/771-130 E-mail: ibanic@hgk.hr